9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Marcel

mac mini aansluiten (opgelost}

ik heb een Dell monitor Dell U2713HM die met een Mac mini met ssd is verbonden via displaypoort. Nu wil ik een nieuwe Mac mini gaan aanschaffen maar hoe verbind ik dit met het Dell scherm want ik zie gaan displaypoort op die nieuwe mini. Een beter scherm komt later

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door Marcel.
    Bijdrager
    penseel
    Bijdrager
    TheBigZ

Of zoiets:

https://www.allekabels.nl/usb-c-kabel/11518/1657287/usb-c-naar-displayport-kabel.html

USB C naar DisplayPort kabel,
    Max Resolutie: 3840×2160 (4K) @ 60Hz,
    Aansluiting 1: USB C Male,
    Aansluiting 2: DisplayPort Male,
    1 meter.

https://tweakers.net/pricewatch/316683/dell-ultrasharp-u2713hm-excl-displayport-kabel-zilver-zwart/specificaties/

Bijdrager
    fnk

HDMI kabel kan natuurlijk ook als je geen adapter wil kopen.

Bijdrager
    Marcel

Wat is de resolutie bij gebruik van HDMI?

Bijdrager
    Marcel

USB C naar Display poort gaat dat echt werken met deze monitor? Want dat zou een mooie tijdelijke oplossing zijn

Bijdrager
    dirkalblas

<p class=”cite”>Marcel op 27 maart 2020 om 09:19</p>
    Wat is de resolutie bij gebruik van HDMI?

Bij een Dell U2713HM Is de maximale resolutie van de HDMI poort 1080p: niet doen.

Bijdrager
    Maarten2015

Ik heb een nieuwe Mac mini i5 en een Dell scherm, ook nieuw. Eerst met hdmi verbonden met elkaar. Was geen succes, gaf gedoe. Steeds een melding dat er geen computer was gevonden. Scherm gaat dan in ruststand. Dan moest ik scherm uit slaapstand halen totdat mini zich eindelijk liet zien. Schijnt vaker een probleem te zijn. Op aanraden van Macfreak een thunderbolt usb c aangeschaft. En dat werkt wel goed.

Bijdrager
    Marcel

ik go voor de USB C naar displaypoort, bedankt voor de antwoorden

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.