7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Misja

Mac Mini aan iBook en Airport kaart

Dag Allen,
    Zoals ik hier al eerder gemeld heb, is mijn iBook moederbord naar zijn grootje. Nu kan ik voor weinig een G4 1,25 GHz Mini op de kop tikken (altijd al een prachtig apparaat gevonden) en vroeg ik mij af of ik die twee zo aan elkaar kan verbinden zodat de Mini niet alleen opstartschijf is maar ook als processor gebruikt wordt en de iBook als scherm, toetsenbord en trackpad. Kan dit?
    En weet tevens iemand of de airport kaart die in de iBook zit ook in de Mini past? En de Superdrive?
    alvast bedankt.

Bijdrager
    MrAcid

Dat gaat niet lukken. Je kunt een laptop niet als scherm voor een andere Mac/PC gebruiken.

Bijdrager
    Soulshaker

Best op zoek gaan naar een macbook, dan ben je ook direct omgeschakeld naar een intel mac :)

Bijdrager
    Misja

Jammer.:(
    En de Airportkaart? Kan je die in de Mini zetten?

Bijdrager
    stel maar

dat zou kunnen maar ik weet niet zeker of in de mac mini een airport-kaart past. want volgens mij was het een module.
    kijk eens op ifixit.com daar staat ook hoe je een mini open kunt maken. kun je daar kijken of het de zelfde aiportkaart is.

edite
    het zou kunnen maar het is meer werk dan bij de iBook

http://www.ifixit.com/Guide/Mac/Mac-Mini-PowerPC/AirPort-Extreme-Card/82/11/

Bijdrager
    Misja

Hmm, lees tegenstrijdige berichten op Internet. Sommige zeggen dat de airport kaart voor de mini een bijzondere is, van mezzanine, en niet zo’n een als standaard in de iBook zit. En ook die antenne, als een Mini geen Airport heeft, zit die antenne er dan wel bij? Is er iemand die er nog meer over weet?

Bijdrager
    Misja

Is er hier niemand die een Airport kaart van een andere Mac in een Mini heeft gezet?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.