4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    iMC

Mac mini 2014 Opstartschijf zie nieuwe partitie niet

Ik heb een Mac Mini late 2014 met Sierra. Ik wil Mojave installeren op een partitie met behulp van een tutorial die ik op iMore heb gevonden. Ik heb de partitie aangemaakt. Volgens die tutorial moet ik opstarten vanaf de nieuwe partitie. Helaas zie ik de partitie niet als ik de Mac wil herstarten via Systeemvoorkeuren of bij het opstarten met de alt knop.

Wat heb ik fout gedaan?

Bijdrager
    TheBigZ

iMC op 17 november 2018 om 15:33

Ik heb de partitie aangemaakt. Volgens die tutorial moet ik opstarten vanaf de nieuwe partitie.

Wat heb ik fout gedaan?

Je kunt pas opstarten van de partitie als je Mojave hebt geinstalleerd. Zo te zien heb je Mojave nog niet (goed) geinstalleerd op de partitie.

Bijdrager
    iMC

<p class=”cite”>TheBigZ op 17 november 2018 om 16:00</p>

iMC op 17 november 2018 om 15:33

Ik heb de partitie aangemaakt. Volgens die tutorial moet ik opstarten vanaf de nieuwe partitie.

Wat heb ik fout gedaan?

Je kunt pas opstarten van de partitie als je Mojave hebt geinstalleerd. Zo te zien heb je Mojave nog niet (goed) geinstalleerd op de partitie.

Je hebt gelijk. Ik heb inmiddels Mojave geïnstalleerd. In de tutorial stond dat opgestart moest worden vanaf de nieuwe partitie en dat Mac zelf zou beginnen met de installatie. Wellicht dat het niet klopt of niet voor Sierra of ik lees het niet goed;-)

In ieder geval bedankt voor je hulp.

Bijdrager
    TheBigZ

(y)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.