9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Ruud52

Mac mini

Hoi heb een mac mini aangeschaft ben er tevreden mee maar de resolutie is slecht op de 42 inch super scherp maar op mijn Sony bravia
    Wazig krijg het niet goed wat ik ook probeer iemand ervaring hoe ik dit kan oplossen .
    Ruud stellingwerf

Moderator
    Night

Hoi Ruud,

Een beetje wazig verhaal, maar dat had je vast zelf ook al wel gelezen. Het zou verder ook handig zijn om even te vertellen hoe je e.e.a. hebt aangesloten (type connectors) en hoe je de beeldschermvoorkeuren hebt ingesteld (mirroring?)

Bijdrager
    KarelWillem

….maar de resolutie is slecht op de 42 inch super scherp maar op mijn Sony bravia
    Wazig krijg het niet goed wat ik ook probeer…

Bedoel je dit?

…maar de resolutie is slecht.
    Op de 42 inch super scherp, maar op mijn Sony Bravia wazig.
    Krijg het niet goed wat ik ook probeer…

Of dit?

…maar de resolutie is slecht op de 42 inch.
    Super scherp, maar op mijn Sony Bravia wazig.
    Krijg het niet goed wat ik ook probeer…

Anyway…. ik snap het niet helemaal.:)

Bijdrager
    Ruud52

Hoi bedoel dus 42 inch full HD is scherp en op de Sony (HD ready)wazig krijg die dus
    Niet scherp wat ik ook doe heb het ook nog op een kleine 19 inch monitor HD ready geprobeerd maar is ook wazig .

Bijdrager
    1984

Wat is het voor een Sony en wat is het verschil met die 42 inch full HD van welk merk is die laatste.
    Ik begrijp het ook niet helemaal Sony bravia scherp 42″ niet , zover ik begrijp gaat het over 2 verschillende tv ’s , raadpleeg de handleiding.

Of kijk even in de systeemvoorkeuren van je Mac (beeldschermen)

Bijdrager
    wouter57

HD ready is geen HD. Dan kun je ook geen HD verwachten.

Bijdrager
    snoekie

HD ready is wel HD. HD ready heeft een resolutie van 1280*720. Full HD heeft een resolutie van 1920*1080.
    Indien je de mac mini op de HD ready schermen op 720P zet zou het beeld wel goed moeten zijn.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Bijdrager
    KarelWillem
    Ruud52 op 16 mei 2014

Hoi, bedoel dus 42 inch full HD is scherp, en op de Sony (HD ready) wazig.
    Krijg die dus niet scherp wat ik ook doe.
    Heb het ook nog op een kleine 19 inch monitor HD ready geprobeerd, maar is ook wazig.

Hoofdletter, spaties, komma’s en punten zijn wel essentieel als je nog enigszins begrepen wilt worden.:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.