1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:

Bijdrager
    NoPlasticPhones

Mac met eigen wil…

Hoi iedereen,

Mijn Mac gedraagt zich sinds OS X El Capitan uit is nogal… bijzonder. Op zich vond ik het al vreemd dat ik plotseling allerlei nieuwe functies van Safari had zonder te upgraden, maar dan bleek dat Apple het nieuwe Safari 9.0 ook beschikbaar heeft gesteld als update voor Yosemite-gebruikers. Echt naar behoren werken doet het trouwens nog niet, want telkens wanneer ik het geluid in een tabblad wil dimmen (één van de nieuwe functies van El Capitan) wordt gewoonweg alles gedimd.

Wat echter wel merkwaardig is: plotseling is de helft van mijn systeem veranderd van Helvetica Neue naar San Francisco, het nieuwe lettertype. Pages stond open in fullscreen, en toen ik terug naar mijn bureaublad ging merkte ik op dat de menubalk bovenaan van lettertype veranderd was. Ook in de Finder is alles veranderd, behalve de kolom aan de zijkant.

Ik heb nog niet geüpgraded, enkel de installer gedownload. En toch zit het nieuwe lettertype helemaal verspreid in OS X Yosemite. En dat allemaal in een halve minuut. Iemand hetzelfde meegemaakt?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 11 maanden geleden door  NoPlasticPhones.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.