13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    das

Mac Meeting vanavond 21 april

Voor iedereen die zich een Mac Geek durft te noemen is er vanavond een ontmoeting in het PostCS gebouw naast het Centraal Station in Amsterdam. Het gaat hier om een zogenaamde CocoaDevHouse meeting. Er worden veel OSX programmeurs verwacht, maar ook ontwikkelaars van bijvoorbeeld WebObjects applicaties. Ook zonder programmeer ervaring ben je welkom om gewoon leuke mensen te ontmoeten. Zaterdag vindt een “hackathon” plaats waarin gezamenlijk aan projecten gewerkt wordt. Dus als je ge├»nteresseerd bent, kom dan gerust binnenvallen.

MEER INFO:

http://wiki.cocoadevhouse.org/CocoaDevHouseAmsterdam

——–
    CITAAT:

CocoaDevHouse is a meetup where we hack away at cocoa! It’s a chance for Cocoa Developers, WebObjects Developers, Mac Geeks, UX designers, and web service developers to meet up and make stuff. Amongst other things, there is always one of the CocoaDevHouse projects to hack away on, read more in CocoaAppIdeas.

It’s an Amsterdam ‘chapter’ of CocoaDevHouse, hoping to attract Cocoa and Mac geeks from Europe and the Netherlands to Amsterdam for a weekend Hackathon and Show and Tell event. CocoaDevHouseAmsterdam is a hackathon for Cocoa Developers. A lot of people who are not necessarily Cocoa Developers are very interested, so we will also have adhoc sessions and discussions on anything related going on at the same time. These may include a session on WebObjects,(Paul has volunteered) product show and tells (ask Boris about Fleck.com), or generally just meeting new people and hanging out in the Oosterdokskade!

For any devhouse/hackaton/unconference novices who want more info on the format, and history, I have blogged about this on my blog here: http://katiesvlog.blogs.com/vlog/2006/03/cocoadevhouse_a.html

Bijdrager
    MacBeer

Leuk!!! Maar waarom kom je hier pas vandaag mee aan? Er zitten hier toch enthousiaste developers op het forum.
    Hopelijk wordt het een leuke bijeenkomst.

Bijdrager
    PeterMeeuwsen

Erg leuk! Als ik het eerder had geweten, dan had ik er tijd voor vrijgemaakt. Nu zit ik helaas al met afspraken…. Zijn er vaker van dit soort dingen in nederland?

Bijdrager
    das

Sorry, de meeting is een initiatief van veel Engelstalige MacGeeks die het bestaan van MacOSX.nl niet eens kennen (jazeker, ze bestaan nog…:wink: )

Bijdrager
    Nisei

Hm, da’s weer es wat anders dan 4 maanden vantevoren een meeting aankondigen.;)

Moderator
    Adriaan Mol

Misschien kom ik even langs wippen.. Gezellie.

Bijdrager
    das

Hopelijk vanaf 19:00 uur ook een live webcast!

(hopelijk) :innocent:

URL volgt…

Bijdrager
    byebye
    ”Nisei”

Hm, da’s weer es wat anders dan 4 maanden vantevoren een meeting aankondigen.;)

Jaja, kom maar op :grrr:

:D

Bijdrager
    das

Daar komt ie dan:

rtsp://streaming.accendi.com/ccdha.sdp

Prettige avond

PS het hoofdprogramma is nog niet begonnen!

Bijdrager
    das

Waarschijnlijk om 20:00 uur begin van het programma…

Bijdrager
    DK master

hihi ze zijn gewoon aan het chatten:P

Inactief
    Anoniem
    ”das”

rtsp://streaming.accendi.com/ccdha.sdp

Link werkt niet. Is het al afgelopen?

Bijdrager
    das

Ja, sorry, het was alleen vrijdagavond en zaterdag. Ik zal proberen in de gaten te houden dat dit volgende keer eerder wordt aangekondigd!

Rob

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.