4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    jordibron

Mac Mail toont niet verzonden items

Hoi,

Ik loop tegen een probleem aan met mijn mail. Hopelijk weten jullie hoe dit kan.

Ik heb veel mailadressen, maar twee nieuwe staan anders ingesteld dan de rest waardoor ze niet de verzonden items tonen.

Zoals hier te zien is zijn [email protected]… en [email protected] anders. Hiervan kan ik dan ook niets zien aan verzonden items.

Ook in de map Verstuurd worden deze anders getoond:

Ik heb deze handleiding gevolgd van Hostnet: https://www.hostnet.nl/helpdesk/e-mail/e-mailadres-instellen-in-mac-mail.

Ik kan deze ook niet meer verwijderen en opnieuw instellen, want dan krijg ik deze melding na klikken op het minnetje:

En in mijn Internetaccounts staat ie niet!

Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dezelfde instellingen krijg?

Misschien nuttige info:
    -Ik heb deze zowel op mijn mac, iphone als ipad ingesteld.
    -Ontvangen werkt prima, verzenden ook, maar zien wat ik verzonden heb gaat niet.
    -Bij mijn partner (Microsoft) werkt het wel en hij kan zijn eigen mails wel zien, maar die van mij niet. Ik kan ook wel die van hem zien.

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt!

Jordi

Bijdrager
    carolina10

Hallo Jordi,

ik heb hetzelfde probleem op mijn macbook pro. Heb jij een oplossing gevonden?
    Avast bedankt!
    Carolina

Bijdrager
    carolina10

Ik heb het opgelost!

In preference I had to unblock the option ‘store sent messages on the server’

en het werkt!

Bijdrager
    Brandsi

Bij mij is het opgelost door de juiste verzendinstellingen van de emailprovider in te vullen bij het tabje ‘Advanced’.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.