4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Gebruikersnaam.

Mac Magazines, HELP

Ik heb dus laatst twee verschillende mac magazines gekocht (Macformat 2x, iCreate 1 x), maar ik hoor van veel mensen dat MacWorld en Maclife ook erg goedzijn. Kwa prijs wint Macformat zeker, want op de ipad is deze maar 1,50. De andere zijn allemaal rond de 8 euro, dus dat maakt geen verschil.

Nu vraag ik: Wat vinden jullie? Welke vinden jullie het beste? Zou het beter zijn om 3 macformats te kopen, of 1 macworld/maclife/icreate te kopen?

Weten jullie nog andere betere magazines?

En als het niet teveel gevraagd is, kan je er een issue/uitgave bij zetten die je erg goed vond, heb namelijk keuze uit de 10 laatste uitgaves zon beetje.

Alvast heel bedankt:)

BTW: Ik ben niet gierig ofzo, ik spaar gewoon voor iPhone en ben nog 14 en zonder werk:p

Bijdrager
    Gebruikersnaam.

* De andere zijn 5 Euro, foutje

Bijdrager
    SunKeeper

Geen magazines kopen is mijn advies.

Alles wat erin wordt gezet is alweer verouderd zodra het in de winkel ligt. Op internet een lijstje websites afstruinen (welke ken je al?) kan je meer informatie bieden dan dat er in alle tijdschriften samen staat.

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Als je had gezocht op dit forum had je kunnen lezen dat je niet de eerste was met deze vraag. Zo heb ik dit topic voor je gevonden, wat ook gesloten is, maar met veel links naar andere topics toe.[/mod]

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.