8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    idier100

mac kopen.

ik ben van plan deze te kopen http://www.bcc.nl/computer/desktop/apple-computer/apple-mac-mini-1,4-ghz-4gb-500gb(80374) is dit een goede keus?
    zo nee wat wel voor rond deze prijs of misschien 2de hands?

alvast bedankt!

Bijdrager
    Applefan12345

Er worden bijna dagelijks wel dit soort vragen gesteld. Echter kunnen we helemaal niets met jouw vraag aangezien we niet weten wat je er mee wil gaan doen. Kun je misschien even toelichten wat je doeleinden zijn met deze Mac want wellicht kunnen we dan je vraag wél beantwoorden.

Bijdrager
    Shmoo

Als dat je budget is probeer dan het 2012 Mac mini 2.5GHz i5 model via Marktplaats of waar dan ook te krijgen, die kun je nog handmatig openen en upgraden.

Bijdrager
    wouter57

Toch liever deze, ik heb em ook in combinatie met een 27′ scherm.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Zo snel na de aankoop van je eerste Mac? De Applevaart zit er wel in:-P

Laat me het zo stellen: als ik in jouw positie stond zou hem niet kopen. Voor dat geld kan je meer waar voor je geld krijgen door een Mac mini + mooi scherm te kopen, zoals hierboven al aangegeven staat. Wat ga je er zoal mee doen? Als je vrij basale dingen als emailen, webbrowsen en een filmpje kijken gaat doen dan heb je meer dan genoeg aan de 1.4GHz iMac. Als je dan nog een beetje meer snelheid wil kan je de optionele SSD aanvinken, al brengt dit de prijs omhoog naar €1579.

Bijdrager

Een SSD is toch wel een must tegenwoordig. Had tijdelijk als vervanging van mijn rMBP 15” retina een iMac 21,5 inch late 2013 met HDD. Maar wat een verschil is dat. Zelfs basis programma’s zoals Word en Spotify voelen nog enorm traag aan op een HDD.

Geblokkeerd
    Anoniem
    MartijnH op 09 juni 2015

Een SSD is toch wel een must tegenwoordig. Had tijdelijk als vervanging van mijn rMBP 15” retina een iMac 21,5 inch late 2013 met HDD. Maar wat een verschil is dat. Zelfs basis programma’s zoals Word en Spotify voelen nog enorm traag aan op een HDD.

Als dat zo enorm verschil maak, mag ik dan gewoon 160 rijden zonder het gezeur van argument dat die paar minuten toch niks uitmaken?!

Bijdrager
    slaapbroekje

Daar kun je wel mee facebooken.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.