14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    strigoi

Mac kopen + gratis iPod

In Amerika is deze actie al aan de gang en ik meen dat in Nederland deze ook ergens in juni of juli begint? Weet iemand hier meer van? Aangezien een Mac(book pro) + gratis iPod nooit verkeerd is:)

Bijdrager
    macker

1. Buy a Mac.
    Buy a new MacBook, MacBook Pro, iMac, or Mac Pro using your education discount.

2. Add an iPod.
    Purchase an iPod or iPod nano with your qualifying Mac and get up to $199 back after mail-in rebate.*

3. Submit your rebate.
    After you receive your products, start your rebate online for fastest processing. Or download and mail the rebate form.

Special Instructions for Residents of Connecticut and Rhode Island. Please read additional terms and conditions.

je moet hem dus wel eerst betalen

Bijdrager
    anthonyNL

die actie is hier toch al vaker geweest?
    of is het een terugkerend iets?

Bijdrager
    strigoi

Ja die actie is zeker vaker, maar voorlopig zie ik deze actie enkel op de US site..

Bijdrager
    superluuk

1 sept….(hoogst waarschijnlijk/..)

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik snap wel waarom ze hem weggeven, die iPhone staat voor de deur en dan willen ze nu van de oudere modellen af? Zou dat de reden zijn?

Bijdrager
    strigoi

Nee deze actie is ook elk jaar in Nederland, soort Back-To-School-Actie begint ergens in de zomervakantie en loopt af ergens mid september. Mijn vraag is of iemand weet wanneer deze actie normaal gesproken begint?

Bijdrager
    superluuk

1 sept

Bijdrager
    Tjerkdb

vorig jaar 1 augustus :)

Bijdrager
    Proof of Youth
    ”TimN”

Ik snap wel waarom ze hem weggeven, die iPhone staat voor de deur en dan willen ze nu van de oudere modellen af? Zou dat de reden zijn?

Mensen kunnen ook echt overal iets achter zoeken zeg…:|

Bijdrager
    Jarco

Als je dan een mac koopt met gratis ipod, ,kan je dan ook nog altijd genieten van een studentenkorting ? Of is het of een gratis ipod of een studentenkorting

Bijdrager
    MrAcid

Beide denk ik, aangezien je de iPod eerste zelf moet kopen en dan met je aankoopbewijs geld terug krijgt.

Bijdrager
    Nick89

Ik heb vorig jaar met de actie meegedaan. Het grootste probleem is het geld terugkrijgen.
    Apple besteed dit gedeelte uit aan een 2e partij: Dawleys.

Ik heb eind oktober de formulieren voor printer en ipod opgestuurd, het geld van de printer was er in januari/februari, het geld van de ipod is er nog steeds niet.

Elke keer krijg je iets anders te horen:
    2 weken geleden: 18 juni moet het op je rekening staan, het is 18 april overgemaakt en duurd maximaal 8 weken.
    maandag: het kan zijn dat het een dag later op je bank staat, bel ons woensdag.
    vandaag (woensdag): uhm je had het toch over het geld van die printer? Dat is 18 april overgemaakt, ipod? Deed u ook mee met de ipod actie, dan moet ik even zoeken.
    6 minuten later: Het is veel uitzoekwerk, u moet later nog maar eens bellen. (Het gesprek werd afgetroggeld en beeindigt).
    30 min later nog eens gebelt: Ik geef aan de medewerker door terug te bellen. En natuurlijk hoor je niets.
    Zelfde Woensdag 15:00: Ik zie het al, ze hebben een foutje gemaakt in de database, het is 23 mei overgemaakt en moet er eind volgende week zijn. Bel dan nog maar eens als het er niet is.

En bedenk dat deze hele rompslomp komt, doordat ze bij Dawleys 1 regel de banknaam hebben verwisselt met de plaats van de bank.
    En apple vind het ook erg jammer dat dit gebeurd, maar het doet hen blijkbaar niets, met al die rotsmoezen.

Dus haal hieruit een conclusie :wink: en doe mee als je de ipod gratis erbij krijgt ipv later je geld terug krijgt.

Bijdrager
    Mr_apple

volgens mij geldt deze actie ook bij de apple reseller op dat moment en daar is geen gepriegel mee. of niet?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.