30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 75)
  • Q:
    Bijdrager
    CMD-Z

.Mac : jullie mening

Hey allemaal!

Ik ben nieuw in de wondere wereld van mac,
    en zit nog net in de proeftijd van .mac

Ik zit te twijfelen om het straks aan te houden, omdat het toch wel 100 euro per jaar is, niet niks.

Volgens mij kun je met ichat gewoon AIM accounts gebruiken,
    en ik gebruik mail niet echt (hotmail/gmail).

Wat is volgens jullie het grote voordeel dan wat die 100 euro het waard maakt?
    iWeb is leuk, maar is dit voor jullie voldoende om een .mac aan te houden?

Wat zou jullie advies in mijn geval zijn?

Thanks

Bijdrager
    Dorkiban

Ik gebruik het vanwege Idisk. Ik heb 3 compueters waar ik regelmatig op werk, en zo hoef ik niet de hele tijd data uit te wisselen. Verder gebruik ik .mac nauwelijks, maar de Idisk is perfect, (hoewel mega traag)

Bijdrager
    tijn22

Ik gebruik het eigenlijk alleen voor de email..

Het mooie vind ik juist dat het helemaal geintegreerd is met OSX, daarom zeg ik het ook niet op.

Bijdrager
    awwexl
    ”tijn22″

Ik gebruik het eigenlijk alleen voor de email..

Het mooie vind ik juist dat het helemaal geintegreerd is met OSX, daarom zeg ik het ook niet op.

Duur geintje alleen voor de email!

Bijdrager
    macsterdam

Mooi, handig, duur, traag. Het laatste was voor mij de reden het op te zeggen.

Bijdrager
    Freek.

Ik vind het handig, vooral het beschikbaar zijn en syncen van Adressbook en Bladwijzers in Safari. Overal op elke computer met internet je eigen haggie tot je beschikking en helemaal OSX 8)

Bijdrager
    a la Mac

AIM en Gmail i.p.v. .Mac vindt ik toch beter (financieel gezien dan), .Mac is voor de rijke Amerikanen…

Bijdrager
    Freek.

Het kost idd een paar centen. Maar als die iDisk eindelijk eens wat sneller zou werken was het elke stuiver meer dan waard.

Bijdrager
    Leander

Naar mijn mening openbaart zich het grote voordeel pas wanneer je met meerdere Mac’s werkt.