15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    iErikG5

.Mac iemeeladres

Hoi!

Ik heb een vraag:
    Binnenkort verloopt mijn .Mac account en vind het te duur dit nogmaals te verlengen.
    Te weinig waar voor redelijk veel geld.
    Wat ik me nu afvraag is of ik mijn iemeeladres …………….@mac.com kwijtraak?
    Kan mij dat iemand vertellen?!

Alvast bedankt!

Groetjes

Erik

Bijdrager
    jspr

Je houdt alleen je “screen name” voor iChat. Mail zal dus niet meer werken.

Bijdrager
    pascal75

volgens mij blijft je mail adres wel actief, maar verlies je je iDisk en webruimte
    maar wat iErikG5 zegt zou ook best kunnen… ik heb wat kennissen die het ook niet verlengt hebben, maar zijn nog wel actief op iChat en moet heel eerlijk bekennen dat ik ze nooit mail op hun .mac account !

Bijdrager
    icecream

Stel ik heb een mailadres met icecream@mac.com en dit account is verlopen. Kan iemand anders zich dan bijv. nog registreren onder icecream@mac.com of kan dat niet meer dan?

Bijdrager
    Leander

Wanneer je .Mac* opzegt, vervalt logischerwijs ook het gebruik van dat e-mailadres. Echter, zou je na enige tijd hetzelfde account heractiveren (door weer een jaarabbonnement te nemen onder dezelfde accountnaam met hetzelfde wachtwoord), dan kan je uiteraard je eigen e-mailadres weer gaan gebruiken. Een toegekend e-mailadres blijft dus gereserveerd en kan niet door anderen worden ‘overgenomen’ (tenzij het wachtwoord overeenkomt). Mogelijk dat er misschien wel een tijdslimiet aan de reserveringsduur zit, bijvoorbeeld een x aantal jaren, dat lijkt me wel aannemelijk.

edit: Mijn beschrijving geldt voor het een proefabbonnement wat verlopen was.

Bijdrager
    Dbakker

Hmmm….:?
    Ik reageer niet vaak maar de reactie van leander betwijfel ik echt.
    Probeer het maar eens een willekeurig e-mailalias aan te maken, en verwijder hem even later om hem daarna weer te activeren… Je ziet dat dat je zeker niet gaat lukken.

Voor je hoofd emailadres vrees ik in die lijn dan ook het ergste.
    Eens weg, altijd weg is mijn conclusie. :sealed:

Douwe-Jan 8)

Bijdrager
    WaZoo

Er zit een tijdslimiet aan ja, hoeveel jaar weet ik niet, maar na een jaartje of 5 was ik mijn oude @mac.com kwijt:(

Bijdrager
    icecream

Want ik heb geprobeerd om er een aan te maken met een paar namen die ik wou maar lukt niet. En als ik een email stuur naar die adressen dan krijg ik een mail terug dat die adressen niet bestaan.

Bijdrager
    WaZoo

Dat had ik dus ook en inloggen met mijn oude ww lukte ook niet, dus ze bestaan, maar toch niet, wel jammer…

Bijdrager
    Leander

Nu ik mijn eigen reactie in dit draadje terug lees… Mijn beschrijving geldt voor het een proefabbonnement wat verlopen was. Deze kon ik na enige maanden heractiveren met mijn toenmalige accountnaam en wachtwoord. Het bijbehorende hoofd e-mailadres was ook weer beschikbaar. Vanuit die gedachte dacht ik dat hetzelfde ook voor een beĆ«indigd abbonnement zou gelden. Nu begin ik daar ook over te twijfelen. Daarom: neem contact op met Apple en leg hun je vraag voor, dan weet je het zeker.

Bijdrager
    icecream

Ok maar waar kan ik dat doen? Ik heb wel alvast een feedback gestuurd.

Bijdrager
    icecream

Weet niemand waar ik dat kan doen?

Bijdrager
    Leander

Bijdrager
    icecream

Ja maar dan moet ik weer gaan bellen en dan een uur aan de lijn gaan hangen.

Bijdrager
    Leander

ja, je moet wat

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.