5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    All-Father

.Mac Groups

Hallo,

Ik heb een .mac group gemaakt om foto’s en dergelijke te sharen met vrienden enzo. Als ik een invite zend, dan klinkt degene die het ontvangt op de link en komt vervolgens op een inlog/registratie pagina.

Nu vind ik de volgende informatie op de .mac site:

Your group’s iDisk also makes it easy for everyone to share files – even large ones. And it can be accessed directly from the web, which means your group members don’t even have to use a Mac in order to use the iDisk. They don’t have to be .Mac members to belong to your group, either – all they need to do is sign up for a free .Mac ID, if they don’t already have one.

Hierin wordt dus duidelijk vermeld dat de members van de groep geen .mac members hoeven te zijn.

Hoe kan ik nu iemand lid maken van mijn groep zonder dat ze zich hoeven te registreren??

Bijdrager
    Chris Meijburg

Je geeft zelf het antwoord al:

They don’t have to be .Mac members to belong to your group, either – all they need to do is sign up for a free .Mac ID, if they don’t already have one.

Je vrienden moeten dus een (gratis) .Mac account aanmaken via die link.

Bijdrager
    All-Father

Dat schiet dus niet op.

Bijdrager
    TijhofGraphics

Volgens mij kan iedereen gratis een .mac aacount aanmaken alleen is dat een “op proef account” voor 60 dagen. Hier kun je een gratis trial account aanmaken

Op lamge termijn schiet het dus niks op, maar om je vrienden ff een heleboel te laten zien kan h et dus wel.

Bijdrager
    Macab

volgens mij is een “free dotMac ID” iets anders dan de 60 dagen trial. Het gaat alleen om een ID en niet om een lidmaatschap waarvoor je, als je ermee door wilt gaan, na 60 dagen de portomonee moet trekken…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.