7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Lexis

.mac full account naar full family pack

Is het mogelijk om 1 volledige .Mac Account te upgraden naar een family pack?
    Zo ja hoe? ik word:x van het zoeken.

Bijdrager
    hunter18
    Bijdrager
    macpro

Ja dat kan. Zoals ik het begrepen heb moet je het volgende doen:
    – laat je .Mac account verlopen, dus schakel de automatische verlenging uit;
    – na het verlopen neem je een .Mac family pack met hetzelfde account als je oude .Mac account.

De overige .Mac accounts die je onder het family pack wilt hangen moet je ook eerst laten verlopen.
    Daarna koppel je die aan het nieuwe family pack.

Ik ben zelf ook van plan om deze stappen op het einde van dit jaar uit te voeren.
    Moet wel nog even op zoek gaan naar de preciese details en daarvoor zal ik nog een zoektocht op de Apple / .Mac site starten.

Bijdrager
    Lexis
    ”hunter18″

Wat dacht je van hier?

https://www.mac.com/WebObjects/Signup.woa/wa/subscribeFamilyPack?aff=consumer&cty=US&lang=en

Ik bedoel, je huidige volledige account upgraden. Niet alleen aanmelden voor “just a family pack”. Maar 1 (betaalde) account uitbreiden.

”macpro”

Ja dat kan. Zoals ik het begrepen heb moet je het volgende doen:
    – laat je .Mac account verlopen, dus schakel de automatische verlenging uit;
    – na het verlopen neem je een .Mac family pack met hetzelfde account als je oude .Mac account.

De overige .Mac accounts die je onder het family pack wilt hangen moet je ook eerst laten verlopen.
    Daarna koppel je die aan het nieuwe family pack.

Ik ben zelf ook van plan om deze stappen op het einde van dit jaar uit te voeren.
    Moet wel nog even op zoek gaan naar de preciese details en daarvoor zal ik nog een zoektocht op de Apple / .Mac site starten.

Oke, ga ik proberen. Bedankt! En laat me de details weten.

Bijdrager
    macpro

Ben al even verder gaan zoeken. Google op “.mac upgrade family pack” en je komt al veel te weten.
    How to upgrade to a .Mac Family Pack account geeft andere info dan ik hierboven heb vermeld. Ga er dus maar van uit dat mijn info niet correct is.
    De .Mac – FAQ geeft ook nog wat info over dit onderwerp.

Alleen nog niet gevonden hoe je een .Mac account kunt omhangen naar een bestaand Family pack.

Bijdrager
    Lexis

Gelukt.
    Lees de .Mac FAQ goed door, en volg de daar in beschreven stappen
    1) log in bij .mac
    2) klik op je loginnaam (het grijze balkje rechtsbovenin)
    3) (soms moet je nog een keer inloggen) Klik op Buy more
    4) Kies de gewenste keuzes (family pack, email storage upgrade, idisk storage upgrade)
    5) gelukkig betaal je bij family pack upgrade (80 euro per jaar), alleen het resterende bedrag, voordat je account wordt vernieuwd.

Bijdrager
    macpro

Mooi. Dan kan ik dat ook gaan proberen.
    Heb je ook al een tweede .Mac full account onder het family pack gehangen?
    Want dat is een stap die ik ook wil uitvoeren.
    (Dus netto van twee volledige .Mac accounts naar een Family pack voor 2 gebruikers).

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.