10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    sjorske

mac formatteren?

Beste mensen,

Aangezien ik redelijk nieuw ben wil ik geen domme vragen stellen… maar doe ik het lekker toch!

Dus: Formatteren jullie je mac wel eens? Mijn oude windows bende ging regelmatig op de schop… en dan liep het weer lekker? hoe is jullie ervaring hiermee?

Blijft het mac OS z’n gangetje gaan?

ik hoor het wel,

Groeten!

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, opnieuw formatteren is redelijk zinloos.

Bijdrager
    Brainiac

Blijft z’n gangetje gaan.;) Ik heb het één maal gedaan om te kijken hoe en wat.

Bijdrager
    650419

Ik heb mijn mac mini (power PC g4) nu ca. 1,5 jaar. Daarvoor had ik alleen ellende met windows pc’s.
    De Mac is een verademing, hij heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Eenmaal een Mac wil je niet meer anders. En dan heb ik het nog niet eens over het design. Het klopt gewoon !

Succes !

Bijdrager
    Xenophon

Nooit. Misschien dat ik het doe als Leopard uitkomt, maar eigenlijk is het gewoon nooit nodig.

Bijdrager
    bassmac

Nee, misschien alleen met hele oude mac’s (6+) om slechte sectoren op de harde schijf te omzeilen? Nu ik er over nadenk: dan koop je al een grotere schijf, dus nutteloos.
    Schijfcontrole af en toe doe ik wel eens, als ik heel erg met exotische gratis progjes heb zitten rommelen, die ik toch al niet begreep. Voor de zekerheid…

Mijn Winbakje: idd, moet je daarbij beter wel doen.

Bijdrager
    Oppie

Nee, format c kennen we hier niet!:evil:

Bijdrager
    Lifelogger
    ”Oppie”

Nee, format c kennen we hier niet!:evil:

Het is Format c:

Die dubbele punt moet er wel achter anders werkt het niet.;) Weet het… flauwe reactie, maar kon het niet laten.

Bijdrager
    RPGboy

zie je wel dat ie het niet kent ;P

Bijdrager
    sjorske

Overtuigen was al niet meer nodig hoor:)

Die mac heb ik al binnen…. en wat opluchting zeg..
    super, kan niet anders zeggen..

groetah!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.