5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Nielsvg

Mac en Windows

Ik heb enkele maanden geleden een Mac gekocht maar ervoor heb ik op een Windows gewerkt.Ik wil er graag voor zorgen al ik een document maak op de Windows dat het ook op de Mac opgeslagen wordt en omgekeerd.Is hier een manier voor.Laat het me maar weten.

Alvast bedankt

Bijdrager
    computer space

Mac is een computer, Windows een OS. Windows kan dus op je mac draaien. Maar vertel even meer: welke fysieke bestandslocaties heb je? OSX en Windows kunnen namelijk prima dezelfde bestandsmappen gebruiken.

Bijdrager
    Targaryen

Als je een document maakt in Pages en je slaat het document op in de iCloud, dan kun je via de webapplicatie van Pages op Windows je document bijwerken. Of je werkt met fysieke documenten in de iCloud Drive of Dropbox.

Bijdrager
    Shmoo

Of je gebruikt voor dat soort dingen Microsoft Office programma’s die draaien op beide platformen dan hoef je niet in Pages te werken en op een Windows computer in de browser app wat nog allemaal vrij Beta software is.

Dropbox lijkt mij idd. de beste manier om bestanden te syncen omdat deze app ook op beide platformen beschikbaar is.

Bijdrager
    websania

En daar kan je dan nu ook de OneDrive van Microsoft aan toevoegen, in combinatie met Office365, waardoor je op ieder apparaat overal bij je documenten kan komen en ze niet meer fysiek op een machine hoeven te staan.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.