11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    So Klear

.Mac en DreamWeaver?

Gister kreeg ik van een vriend (legaal) DreamWeaver. Ik heb een website via een .Mac account (upload via iDisk) en ik ben nu een beetje aan het knutsellen met DreamWeaver.
    Echt bekend met Webdesign ben ik nog niet dus verwacht maar stomme vragen:-P

Het probleem is namelijk dat alles wat ik met Dreamwaver maak en op iDisk zet niet goed in beeld komt. Van de Lay-out etc.

Voorbeeld:

Er komt niks van de Lay-out terecht, alleen de tekst is zichtbaar. Wat doe ik fout?

Avalst Bedankt,

Sascha

Bijdrager
    klaus

Allicht gebruik je een externe stylesheet, en is die of niet geupload, of die verwijst naar een lokaal pad, waardoor hij op je pc wel werkt, en niet op internet.

offtopic : als je vriend ook dezelfde dreamweaver gebruikt (zelfde key), dan ben jij even illegaal als iemand die dreamweaver van torrent afhaalt;)

Bijdrager
    So Klear

Oh, maar ik kreeg hem toegereken. Niet dat ik hem de schuld in de schoenen wil shuiven, maar maakt hem dat niet suldig omdat ie het vrijwillig weggeeft?

Bedankt oor je suggesties by the way…

Bijdrager
    Reind

Lekker belangrijk of ie nou wel of niet legaal is. Daar gaat het niet om in dit topic.

Heb je plaatjes gebruikt in de achtergrond e.d? Zo ja dan moet je die natuurlijk ook uploaden.

[edit]zie dat je het probleem al boven water hebt? Je site werkt hier tenminste prima.[/edit]

Bijdrager
    klaus
    ”Reind”

Lekker belangrijk of ie nou wel of niet legaal is. Daar gaat het niet om in dit topic.

Dat weet ik zelf ook, daarom ook dat ik hem eerst een mogelijke oplossing heb aangereken en dan gemeld heb dat ik nog een off-topic berichtje ging schrijven.

Ben je nu al geholpen met je probleem Perfect Dark Zero?

Bijdrager
    zimmen

Ontopic: Waarschijnlijk moet je even alle bestanden uploaden naar je server

offtopic: StudioMX2004 geeft recht op 2(!) installaties op eenzelfde platform maar voor 1 user … of zoiets vaags!

Bijdrager
    So Klear

Het is gelukt! Bedankt:D

Bijdrager
    Reind

Ik heb hier de studio MX versie liggen voor windows LEGAAL. Toen ik mijn mac kocht kon ik die windows versie natuurlijk niet gebruiken op mijn iBook.

En denk jij dat ik dan nog eens zo’n godsvermogen uit ga geven voor iets wat ik al heb, echter waar ik voor mijn iBook een andere versie voor nodig heb dan mijn windows bak…….. nee inderdaad die zou iedereen net als ik netjes downloaden en voorzien van een iets minder legale key.

En als ze daar problemen mee hebben? Sue me;)

Bijdrager
    klaus

Reind, dat is op z’n minst een kwestie waar je moreel wel goed in je schoenen staat. Heeft macromedia niet zo’n systeem om licenties van platform te wisselen? Ik denk dat Adobe dit wel heeft. Je raakt dan (logischerwijs) wel je licentie kwijt van het originele platform.

Maar goed, de topic is opgelost, case closed:-)

Bijdrager
    So Klear

Ik zit weer met een probleempje.
    Kijk maar: http://homepage.mac.com/sascha7rd/Test/Untitled-1.htm

Zoals je kunt zien rekt de Lay-out zich uit als je het venster vergroot of verkleint. Hoe zet ik em vast?

Dank!

Bijdrager
    Phaedrus

Macromedia stelt je ook in de mogelijkheid de software-licentie naar een andere computer over te zetten. Even een opmerking van Macromedia:

Transferring a License

To move your software from your current computer to a new computer, select Help > Transfer Your Software License. This feature deactivates the product on your current machine so it can be reactivated on the new machine. This feature requires Internet connectivity.

Zodra ik zelf een snellere / betere Mac heb, gaat Studio MX van mijn Win-bak naar de Mac. Over een poosje hoop ik dus uit praktijkervaring te kunne spreken!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.