14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Geedee

.Mac / e-mail

Vroeger kan je op .Mac een e-mailadres aanmaken en gebruiken. Ook al bleef je na de trial-periode geen klant, toch bleef je e-mail operationeel. Is dat nog zo? Kan je een trial-abo nemen en na 60 dagen toch je e-mailadres behouden?

Bijdrager
    Brainiac

Voor zover ik weet wel.:)

Bijdrager
    Oppie

Je mail is dan niet meer bruikbaar; lijkt me ook logisch.
    Je kan de account echter nog wel voor iChat gebruiken.

Bijdrager
    Turbanus

Dat is ook nooit geweest dat je het kon blijven gebruiken. Aleen tijdens de uitprobeerperiode. Daarna moet je ping ping op tafel leggen….

Dit heeft ook niks met het OS te maken….. maar meer met Internet en netwerken…. Opletten s.v.p.!

Bijdrager
    icecream

Maar na die 60 dagen trial kan je die zelfde email niet meer aanmaken dus in principe is die gewoon weg. Iemand enig idee na hoelang je dat emailadres weer kan gebruiken?

Bijdrager
    roy

Zoals al hierboven staat. Email adres blijft wel bestaan maar de mailbox gaat weg na 60 dagen. Het adres is dan alleen nog je iChat inlog/screenname zou je nu weer voor .mac gaan betalen dan kan je je mailbox weer in gebruik nemen.

Vandaar dat je niet nogmaals met dezelfde naam kan registreren

Bijdrager
    icecream

ja ok maar ik bedoel dat ik een naam wil die na 60 dagen gebruikt is. dan wil ik betalen voor een mac acount.

Bijdrager
    roy
    ”icecream”

ja ok maar ik bedoel dat ik een naam wil die na 60 dagen gebruikt is. dan wil ik betalen voor een mac acount.

Dat kan dus niet, omdat dat adres in gebruik blijft voor degene die die weer geregistreerd heeft. (als ichat “paspoort”)

Bijdrager
    icecream

dat is echt zonde kan dat ook niet na 5 jaar ofzo?

Bijdrager
    roy

Vast wel, misschien even .mac zelf er over mailen?

Bijdrager
    icecream

ja maar kan alleen geen adres vinden waar ik naartoe kan mailen.

Bijdrager
    roy
    Bijdrager
    icecream

ja bedankt die had ik al eerder gevonden maar heb wel een feedback gestuurd kijken of ze wat terugsturen.

Bijdrager
    roy

ik had jaren geleden (5/6) een hotmail adres, dat heb ik al die tijd niet gebruikt. Wilde die vorige maand weer registreren en rara, “security risk” was de melding die ik kreeg bij mijn username (voorletters en achternaam) Ik hoop voor je dat het dus niet al te lang gaat duren voor je….

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.