5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Quad

.Mac Documenten map synchroniseren

Is het mogelijk dat ik via .Mac mijn Documenten mappen synchroniseer met de iDisk, zodat mijn documenten zowel op mijn iMac als op mijn PowerBook gelijk zijn.

Bijdrager
    Triumph

Je documenten ? In de Documenten map ? Nee dat gaat wat te ver. Daar heb ik bv alles in zitten download exel word en pdf alles Zeker 28 GB groot dat kun je niet synchorniseren .
    Je kan bladwijzer Sleutel hangers, contact gegevens E-mail account Agenda en contact gegevens synchroniseren.

Bijdrager
    Quad

opzich kan ik ook gewoon de bestanden die ik op beide macs wil gebruiken direct op de iDisk zetten..

Inactief
    Anoniem

Als je je Idisk ook off-line beschikbaar maakt, dan zijn je documenten gelijk op je mac en op mac (extern), dat is dus hetzelfde, toch?

Bijdrager
    JeePee

Inderdaad. Je kunt het doen, door een snelkoppeling/alias aan te maken van je Documentenmap die naar je iDisk verwijst. Maar zorg ervoor dat die map niet te groot is…:D Ikzelf heb bijvoorbeeld de database van RadicalSafe via een alias op m’n iDisk staan, zodat ik op m’n iMac en iBook niet voortdurend apart info moet invoeren. Werkt prima.:D Ook tekstbestanden houd ik op die manier op beide Macs up to date. Jammer is het wel dat het synchroniseren met de .Mac server niet altijd even snel gaat. Ik heb automatisch synchroniseren dus uitstaan, daar werd ik een beetje moe van. Ik synchroniseer nu alleen als ik het nodig vind. 8)

Overigens heb ik die documenten wel dubbel, dus niet alleen op de iDisk.:D

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.