30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    chocolate

Mac community werft aan

Ikzelf en een paar andere leden zijn opzoek naar mensen die kennis hebben van PHPBB en alles daarom heen om ons te helpen bij het realiseren van een Belgische Mac community. Daarbij zijn ook moderators vereist. We zijn op zoek naar mensen met ervaring, mensen die een onderdeel in de hand kunnen houden.

Wil je meewerken aan het project? Stuur je kunnen naar [email protected] met volgende gegevens:

Naam;
    Leeftijd: (kleuters worden niet aangewerfd, zorgt voor problemen)
    Wat kun je ?
    Ervaring met phpBB ?
    Ervaring in het modereren van een community ?
    Je iChat adres of eventueel MSN
    Je motivatie waarom we JOU moeten aanwerven.

Dit gaat niet in strijd met macosx.nl , beiden staan los van elkaar

Bijdrager
    leovst
    ”FRAU_”

(kleuters worden niet aangewerfd, zorgt voor problemen)

Wat bedoel je daar nou mee?

Ik weet niet of je er al een oproep hebt gedaan,
    maar http://www.intermactivity.be is ook een belgische mac community,
    mss kan je daar ook hulp vinden, al kan het ook als concurentie gezien worden.

Ik weet niet zoveel van phpBB,
    maar als julie site af is, mag je die dan ook posten want ik wordt wel nieuwsgierig.:D

Bijdrager
    MacBeer

Is het een vereiste om de Belgische nationaliteit te hebben?

Bijdrager
    Nikita

Nee :wink:

Bijdrager
    chocolate

Neen, zeker niet.

Heb je intermactivity al eens goed bekeken? Het is gewoon een rotzooi

Bijdrager
    Nikita

De homepage van intermactivity oogt op het eerste gezicht wat onoverzichtelijk inderdaad… Hou daar rekening mee 8)

Bijdrager
    leovst

vind ik ook wel,
    veel teveel subforums etc.,
    maar ik kon het toch maar zeggen.:D

Bijdrager
    freshface

En wat houd die Belgische Mac community exact in?
    Wat is jullie doelgroep, wat gaat er juist besproken worden?
    Wat is jullie concept?

Bijdrager
    chilli dude
    ”freshface”

En wat houd die Belgische Mac community exact in?
    Wat is jullie doelgroep, wat gaat er juist besproken worden?
    Wat is jullie concept?

haha ben ik ook wel benieuwd naar:)
    of ze sowieso wel concept hebben…

Bijdrager
    freshface

Er is geen informatie om geintereseerd te geraken.
    Dus hopelijk lees ik straks de antwoorden op mijn vragen.

Bijdrager
    chocolate

We doelen gewoon op een groot publiek dat volwassen omgaat met problemen, vragen over bepaalde software etc… Op allerlei gebied dus, zowel audio, video, hard en software, webontwikkeling,…

Bijdrager
    Nikita

En duidelijk vindbare FAQ’s neem ik aan toch? Wellicht een soort van Wiki…? Tis maar een ideetje. :)

Bijdrager
    freshface

Ok, waar waarom zou ik naar jullie gaan?
    Hoe kunnen jullie mij overtuigen om dit forum te verlaten wat hebben jullie mij meer te bieden.
    Want MacOSX.nl is toch wel een concurent.

Bijdrager
    chocolate

Het beter gestructureerde bestuur van de community. Gewoon de goede aanpak van in het begin. Waar het onmogelijk is door onzinnige topics het forum naar de eeuwige jachtvelden te sturen

Bijdrager
    Nikita

Waarom zou MacOSX.nl een concurrent moeten zijn?

Anyways, een community stamp je natuurlijk niet zomaar uit de grond, dat groeit over tijd.

Uhmm… Kwaliteit over kwantiteit? :wink:

Bijdrager
    Freek.
    ”FRAU_”

We doelen gewoon op een groot publiek dat volwassen omgaat met problemen, vragen over bepaalde software etc…

Intikker: wordt dat een soort van Mac-Utopia.be? Hoe dan ook, succes ermee. En sterkte. Onderschat de problemen niet die je tegen gaat komen, vooral niet als je op het ‘grote’ algemene publiek mikt.

Bijdrager
    chocolate

Wel jah we zien waar we uitkomen, we willen wel direct de goede start maken. Zodat er later geen problemen opduiken zoals we hier kenden.

Bijdrager
    Nikita

Problemen zullen d’r hoe dan ook een keer de kop opsteken. Da’s niet te vermijden lijkt mij.

Bijdrager
    Marresc

Interessant. :innocent:

Geblokkeerd
    Anoniem

Hoe denk je uberhaupt een Mac community te starten als je niet eens PHPBB kan installeren :sealed:

Bijdrager
    chocolate

Haha edward, je bent grappig, het gaat erom modificaties aan te brengen ik weet heus wel wat ik kan en moet doen hoor, maar denk je zelf dat macosx maar 1 scriptwriter heeft?

Bijdrager
    Marresc

Trouwens, waarom phpBB ipv Invision?

Bijdrager
    freshface

Of PunBB of vBulletin?

Bijdrager
    chocolate

Ik werk nu op PunBB, echt enorm goede stabiliteit en logischer dan phpBB.

Bijdrager
    Peach

Allemaal wel erg vaag: “ik en …” .. wel ja, jij en wie? Een Mac community? Je hebt niet eens Apple! Begrijp me niet verkeerd, ik wens je veel succes, maar ik denk wel dat er leukere initiatieven zijn. Er is bitterweinig meerwaarde tov. MacOSX en het Vlaams-zijn is niet direct een forumbindende eigenschap. Ieder zijn vrijetijdsbesteding, dus (ondanks mijn geblaat) veel succes!

Bijdrager
    chocolate

Je hebt niet eens apple ? Lol waar denk je dat ik op zit te werken ? Een tekening met een mac op ofzo? Jah hallo een Power Mac G5 mijn beste, laat zo onnuttige dingen eens terzijde

Bijdrager
    Peach
    ”FRAU_”

Je hebt niet eens apple ? Lol waar denk je dat ik op zit te werken ? Een tekening met een mac op ofzo? Jah hallo een Power Mac G5 mijn beste, laat zo onnuttige dingen eens terzijde

kom kom, ik bedoelde het allemaal zo slecht nog niet. Ik geef gewoon tips en ja, blijkbaar heb ik die laatste (door jouw PM) mis ingeschat.

Nu kom, veel succes met jouw project.

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”FRAU_”

Haha edward, je bent grappig, het gaat erom modificaties aan te brengen ik weet heus wel wat ik kan en moet doen hoor, maar denk je zelf dat macosx maar 1 scriptwriter heeft?

Ik zou je droom maar laten varen, maybe dat macosx meerdere scriptwriters heeft maar dat hoeft niet ga lekker zelf eerst wat proberen voor je hulp gaat zoeken…:x

Bijdrager
    net3s

Ik zou het wel origineel aanpakken. Ik zou zeggen anders denken dan de andere.

Bijdrager
    Jeffry
    ”Marresc”

Trouwens, waarom phpBB ipv Invision?

Ja phpbb is toch wel een beetje de microsoft onder de forums.. haha. Het verbaast me ook dat ze hier op phpbb draaien. :wink:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.