23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    sonny13

mac cod ps3 controller

ik heb ALLLEEES geprobeerd maar ik kom der niet uit!!!!!
    weet iemand hoe ik me ps3 controller kan aansluiten zodat ik cod der mee kan spelen ????

Bijdrager
    MBPuser

P.m. Jesper211232 effe, die heeft mij er ook doorheen gekregen :thumbsup:

Bijdrager
    jesper211232

huh, heb ik dat gedaan?:grin:
    nee ff serieus ik heb dan wel een mac en een ps3 maar ik zou echt niet weten hoe het moet, sorry

Bijdrager
    MBPuser

Whahaha dude serieus?:grin: Oh dan ben ik in de war:nerd:

Sorry!

Bijdrager
    jesper211232

ach maakt niet uit :sarcastic:

er is wel iemand op dit forum die heet ‘jesper’ misschien bedoel je hem?

Bijdrager
    MBPuser

Al sla je me dood man, dacht echt dat ik dat programmaatje enz van jou had.. Zal het wel eens ff nakijken als ik zin heb ergens volgend jaar ofzo:grin:

Bijdrager
    sonny13

hoe heet dat programma dan want met muis en toetsenbord is het spel nog geen eens leuk

Bijdrager
    MBPuser

Check dit ff dan.. Zit in bad met m’n iPad, post het dalijk ff voor je als ik in m’n MB gekeken heb..

Bijdrager
    sonny13

ja dat lukt me ook wel ik kan hem verbinden met me mac maar als ik het spel start dan kan ik niet spellen met me controller :S

Bijdrager
    Yggdrasil

Kijk eens met de zoekfunctie op OMT. Een tijd geleden is hier dezelfde vraag langsgekomen.

Bijdrager
    Yggdrasil
    Bijdrager
    sonny13

ja dat lukt me ook wel om contact te maken met me mac en dan heb ik hem als favorieten opgeslagen dat lukt me allemaal ( hij is gewoon verbonden ) maar ik kan cod der niet mee spelen… ben al de hele dag filmpjes aan het kijken en aan het klote:(

Bijdrager
    MBPuser

:thumbsdown: ill be back

Bijdrager
    nebilem

Bij de instellingen in de game al gekeken?

Bijdrager
    sonny13

ja maar daar kan ik het ook niet bij vinden misschien een andere controller !?

Bijdrager
    MBPuser

Sorry maat, was je effe vergeten:eek: Welke versie OSX gebruik je?

Bijdrager
    sonny13

kan gebeuren haha:P ik gebruik versie 10.7.3

Bijdrager
    MBPuser

Dan zou ik ControllerMate gebruiken als ik jou was. Als je ff YouTube checked kom je een paar goede tutorials tegen waarmee het zeker lukt :thumbsup:

Bijdrager
    sonny13

ik ben 1 stapje verder:P ik heb iets gedownload maar ik weet niet met wat ik het moet openen…

Bijdrager
    MBPuser

Grrrr :angry::lol: Ik moet de deur uit dus kan je nu niet helpen.. Google ff in de rondte, met Controllermate moet het lukken! Check alle handleidingen en filmpjes ff goed, schrijf desnoods alle stappen op papier.

Bijdrager
    sonny13

ja ja ik ben der bijna heb alles gedaan wat der in een filmpje stond ik kan nu lopen met me ps3 controller hij wertk voor de helft hahahahahahahha:P

Bijdrager
    sonny13

ik moet hem rigisteren ofzo met een code

Bijdrager
    KarelWillem
23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.