6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    ElectricCat

.Mac bookmarks

Take your bookmarks with you wherever you go. With new .Mac Bookmarks, a handy surfer window with your favorite bookmarks opens on any Internet-connected computer, providing instant access to your favorite places on the web. Use it on your home or work computer, even at an Internet cafe.

http://www.mac.com

Bijdrager
    drscsi

Klinkt interressant, ff checken. In Os9 was het nog wel makkelijk om met aliassen te werken, zodat alle browsers dezelfde bookmarks gebruiken,

Bijdrager
    dennis

Is best handig dit, nu kan je op school ,werk ,of bij vrienden gewoon op al jouw bookmarks!
    Toch vind ik het nog niet de 119 euro waard van een .mac account! nog lange niet!

Dennis

Bijdrager
    tfmichie

Echt wel leuk! Vind ik een prima feature!

Bijdrager
    Gijs

Nou ik vind alleen dit dus eigenlijk alleen al de moeite om weer voor .Mac te betalen. Vandaag lekker op mijn werk mijn eigen bookmarks kunnen gebruiken. Top! Samen met de andere features van .Mac neemt het wel de laatste twijfel weg.

Bijdrager
    Walkingfingers

.mac kan ook voor 99 euro maar dan niet via de applestore maar gewoon online, in plaats van een doos met cd gewoon de handel downloaden, misschien maakt dit de drempel wat lager!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.