9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Wandelstok

Mac book pro wordt heel heet in bootcamp

Ik heb een nieuwe macbook pro 2011 op osx draait hij prima en in bootcamp ook alleen word hij direct heel heet en maakt hij veel lawaai.
    Hoe kan ik dit oplossen?

Bijdrager
    stavos

Zet je MBP op een standaard of pootjes, zodat koele lucht ook onder het apparaat door kan. Als je MBP verder toch te heet wordt, grijpt het apparaat vanzelf in. 1 van de oplossingen merk je al, het lawaai. Dat zijn waarschijnlijk de ventilatoren die harder zijn gaan draaien om de warmte te compenseren.

Bijdrager
    macfocus

Klinkt alsof je niet de juiste drivers e.d hebt.
    Heb zelf al een tijd niks met Bootcamp gedaan, maar volgens mij hoort Bootcamp die tegenwoordig automatisch te installeren…

Geluid komt omdat de fans (hetzij van wege de missing drivers, hetzij vanwege de hitte) vol aan het werk zijn.

Bijdrager
    Wandelstok

Misschien een andere windows versie? Normaal gesproken zou een 64 bits versie het moeten doen.
    Hoe controleer ik of ik drivers mis want verder alles werkt gewoon goed alleen dat hij binnen paar minuten loei heet wordt dat je bijna je handen verfikt aan het alumminium.

Nadeel is dat ik niet vaak op de windows schijf zit

Bijdrager
    macfocus

Heb je wel 64 bit Bootcamp drivers?
    Zoals gezegd, heb al heel lang niks met Bootcamp gedaan, dus als ik onzin roep, helaas :slant:

Bijdrager
    MacKevin11

Bootcamp ondersteunt alleen Windows 7 32bit of 64bit.
    Heb je de dvd die bijgeleverd zat al in de mac gedaan na het installeren van Windows om de bootcamp installatie te voltooien?
    Of had je van te voren aangevinkt de drivers van internet te downloaden en heb je die dan al geinstalleerd?

Bijdrager
    Wandelstok

Als goed is heb ik dat met de dvd gedaan. Maar als er een of andere driver niet was geinstalleerd gaf hij dat toch aan? Heeft u van jullie ook een macbook pro 2011 15inch?

Bijdrager
    MacKevin11

Ik heb wel een 2011 13″… Daar deed alles het goed (ik heb een nieuwe hdd en daar nog geen windows op geinstalleerd:p, maar op de oude deed hij het dus goed).

Bijdrager
    Wandelstok

Wat raden jullie me aan?
    Nieuwe installatie van windows?
    Zo ja welke versie

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.