8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    freakydionsoir

Mac book pro 17″

Deze middag stopte de bestelwagen van DHL bij me voor de deur en als een klein kind die voor de eerste maal sinterklaas zag, spurte ik naar de voordeur. Jawel hij was er, alleen al hoe de apple producten verpakt zijn is mega. Zou haast verpakking niet weggooien. Had al een imac G5
    maar deze is pak sneller,ben benieuwd wat hij aankan als ik hem eens echt ga testen.
    PS: wie weet er goede design laptop tas voor deze grote jongen. Liefst geen standaard iets aelp achtig iets speciaal.

Greetzzz

FDS

Bijdrager
    J.C.

Umh hier is ooit een topic overgemaakt, niet om lullig te doen :?
    Veel plezier ermee, umh ik weet niet waar je woont maar vanaf november gaat Xando open en die hebben een exclusieve tassen collectie, ik heb er al een paar gezien, erg mooi.

edit: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=56005 die=P

Bijdrager
    keyan
    ”freakydionsoir”

ik heb een O’neill tas voor m’n macbook pro 15″ en die heeft enorm klasse, mensen zitten al te kwijlen op m’n tas, en als m’n tas dan opengaat drogen ze uit van te kwijlen :wink:

grtz

Bijdrager
    vanquish

even gezocht maar ik kan die O’neill tas niet vinden, heb je een foto of een link ??

Bijdrager
    anton.m

Inprincipe kun je elke notebooks tas voor je MBP gebruiken aangezien zij over het algemeen van behoorlijke kwaliteit zijn.

Wil je niet te duur zijn maar wel een hele goeie hebben, dan kan ik je het merk Hedgren aanbevelen.
    Ik ben er sinds kort achter dat het prima notebooks tassen zijn, niet opvallend,sterk en ….helemaal gereed voor je 17 inch Mac en…hooguit 70 euro!

Bijdrager
    fabstar81

targus

Bijdrager
    empoor

Staan er in de Apple Online Store niet mooie tassen tussen? :? :wink:

Bijdrager
    djwizzy

en een crumpler tas?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.