3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    BJVR

Mac AppStore donate an App ?

Hallo,

Ik heb ooit gezien dat je op een iPhone 4 in de AppStore een App kon doneren naar een andere iOS gebruiker.
    De andere gebruiker krijgt dan een link en kan de App dan op kosten van (meneer A) downloaden.

Nu vroeg ik me af waarom zit dit niet in de Mac AppStore? (of kijk ik er overheen)

Ik wilde graag één maal de Pixelmator 2.0 App weggeven onder de lezers op een Blog maar nu is dit nog niet zo simpel blijkt.
    Ik kan Pixelmator wel aanschaften maar dan heeft persoon B er niets aan omdat deze met mijn account aangeschaft is, geef ik de winnende persoon een iTunes Giftcard dan kan hij-/zij er van alles mee kopen en is het idee weg van een app weggeven.

Iemand suggesties?

Bijdrager
    MacZappa

Een tegoed onder iTunes kan in de App Store ook gebruikt worden, kijk bij iTunes onder Cadeaus kopen.

Bijdrager
    BJVR

geef ik de winnende persoon een iTunes Giftcard dan kan hij-/zij er van alles mee kopen en is het idee weg van een app weggeven.

En voor een Giftcard te maken waarbij de winnaar maar 1 specifieke App kan kopen moet je in de iTunes Store de specifieke App kunnen benaderen, (de App > rechter muis > geef cadeau) en laat nu net de Mac AppStore Apps niet in de iTunes Store staan. (logisch)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.