8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    yoerio

Mac app store gedownloade dingen kopen

ik heb ooit op appletips gelezen hoe je apps die je op je mac had geïnstalleerd in de mac app store toch nog kon kopen met een bepaalde toets. helaas ben ik die vergeten weten jullie die toevallig nog?

Bijdrager
    Dustin24

Je kunt toch gewoon bij ‘Purchased’ kijken…?

Bijdrager
    yoerio

ik bedoel dat als je op een koop pagina bent en je hebt het programma bv bij de maker zelf gedownload dan staat er geïnstalleerd wat moet je doen als je hem dan toch daar wil kopen

Bijdrager
    Hansi2124

Je hebt het toch al gekocht?

Bijdrager
    AppleStef

Heb je wat zitten rommelen met het MASreceipt?

Bijdrager
    yoerio

nee, dat heb ik niet. mn vriend had een oude versie van Xcode op zijn macbook pro staan en ik de nieuwere uit de App store. omdat de verbinding daar erg traag was heb ik hem op mn usb gezet en gekopieerd naar zijn Mac. ik heb dit ge├»nstalleerd ik had 4.1.0 en de nieuwste was 4.1.1 maar was een delta update dus zo ge├»nstalleerd nu ging ik naar de updates maar het bleek dat ik alleen met mijn acc het kon updaten omdat hijzelf het niet had gekocht op zijn account maar nu als je naar de download pagina gaat staat er “ge├»nstalleerd”

Bijdrager
    Chester16

Daarvoor gebruik je de option-toets. Deze moet je indrukken voordat je de App Store opent en ingedrukt houden en vervolgens naar de juiste pagina te gaan om de App opnieuw te downloaden.

(http://www.appletips.nl/os-x-lion-downloaden-via-de-golden-master/)

Bijdrager
    yoerio

bedankt voor je reactie

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.