4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    MichelSpeed

Mac App Store download Mavericks niet

Ik krijg Mavericks met geen mogelijkheid gedownload.

In eerste instantie (via Lion) had ik hem gedownload. Jammer genoeg, kreeg ik tijdens de installatie een fout (“OS X kan niet worden geïnstalleerd wegens een corrupte hard disk”). Nu heb ik de gehele schijf leeg gegooid, een nieuwe partitie er van gemaakt en heb ik ‘m gedowngraded naar Snow Leopard (geen problemen tijdens de installatie).

Nu probeer ik Mavericks te downloaden (via Snow Leopard). Het OS X Mavericks icoontje verschijnt op mijn dock, maar blijft steken bij Downloading… (dus verder geen vooruitgang) of Waiting… Als ik in de lijst van Unfinished downloads kijk, of bij Updates is er nergens een spoor te bekennen van Mavericks. Nu heb ik het zelfs zo ver geschopt (na enkele keren herstarten en de download stopzetten) dat het icoontje in mijn dock ook verdwenen is.

Iemand enig idee hoe ik de download “jump start” als het ware?

Bijdrager
    mytecmaster

Al gekeken bij aangeschafte software? ik kon hem daar weer gewoon opnieuw downloaden

Bijdrager
    MichelSpeed

Jup.. Daar staat ie niet bij.

Bijdrager
    MouseMighty

Ik draaide hier Lion en had een software update nodig met daarin een “Migratie assistent voor upgraden naar Mavericks”. Misschien dat dat voor jouw systeem ook het geval is. Start dus even je Software-update en kijk wat je “mist”.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.