9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    sugarsweetlady7

mac app store

Hallo allemaal als ik naar app store ga kan ik daar niet inkomen ,ik denk dat ik het per ongeluk heb verwijderd .
    de browser zegt dan dit programma is nergens mee verbonden en kan dan niet verder . hoe krijg ik de app store weer terug op mijn Imac

Software Mac OS X Lion 10.7.4 (11E53)
    ook heb ik dit zelfde probleem met Face time ook dit staat nergens op mijn Mac.

wie oh wie kan mij helpen

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Wat als je op het vergrootglas rechtsboven in de menubalk klikt, en dan App Store of FaceTime intypt? Als het daar wel verschijnt staat het nog op je computer en kun je het van daaruit starten door erop te klikken, waarna je het bijvoorbeeld permanent in je Dock kunt krijgen door op het Dock-icoon te rechtsklikken.

Bijdrager
    sugarsweetlady7

Hoi Jakko ,
    ik heb gedaan wat je zei en het staat niet meer op mijn Mac wat nu?

Bijdrager
    HankHowie

ik weet het zelf niet maar je kan proberen om via een ander apple apparaat app store er weer op te krijgen

Bijdrager
    sugarsweetlady7

ok ik heb hem nog wel op mijn externe harde schijf de back up hoe krijg ik die dan weer op mijn PC moet ik de hele back up terug zetten of kan ik ook een enkel programma doen. gaarne jullie hulp

Bijdrager
    HankHowie

als je er een kabel voor hebt kun je die ook gewoon gebruiken maar weet niet of het werkt heb zelf geen mac

Moderator
    unSOUND

Gewoon terug slepen uit de backup. Als de backup is gemaakt met Time Machine kun je naar de map Programma’s gaan, daar Time Machine starten, en dan de App Store selecteren en kiezen voor “Zet terug”.

Bijdrager
    Hansi2124

Hier moet je dus de App Store.app kunnen terugvinden:

Het zou ook nog in je Dock kunnen staan:

Hetzelfde geldt voor FaceTime.
    Mocht je er niet uit kunnen komen, dan kan ik morgen wel even langskomen om te helpen…..

Bijdrager
    sugarsweetlady7

Jah het is gelukt hoor alles werkt weer ,

dank voor jullie support

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.