19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    elidepeli13

Aanraders voor Mac App Store?

Het is natuurlijk goed om ervaringen te delen.

Bijdrager
    Ce.

Bijdrager
    Nicketick

Twitter for Mac, ziet er goed uit lijkt een beetje op de twitter versie.

Bijdrager
    elidepeli13

Angry Birds is vet leuk. Het is bijna wel hetzelfde als op de iPad, maar de resolutie is goed en de besturing is ook goed opgelost.

Bijdrager
    J.R.D

Twitter 2.0 is een aanfluiting. Geef mij maar gewoon tweetie.

Bijdrager
    dannycoolen

Sommige prijzen zijn wel heel grof vind ik maar Flight Control en Pinball zijn toffe games:)

Bijdrager
    elidepeli13

Chopper 2 ook zeker downloaden. Is een super spel! En nu korting van 80%.

Bijdrager
    ronvgs

Pinball HD top.

Geblokkeerd
    Anoniem

Evernote. Evernote. Evernote:)

Drie maal raden wie toch die persoon is die de eerste NL review achter liet?:p

Bijdrager
    iMike

Twitter werkt erg nice, ik vind wel dat er maar weinig toffe apps te vinden zijn op het moment. Wellicht komt dat nog in de toekomst.

Bijdrager
    hansiedejong

Iemand die Flight Control aanraadt? Is het net zo leuk en ‘spannend’ als op de iPhone / iPad?

Bijdrager
    elidepeli13
    hansiedejong op 06 januari 2011

Iemand die Flight Control aanraadt? Is het net zo leuk en \’spannend\’ als op de iPhone / iPad?

Angry Birds vindt ik nog wel leuk op de Mac, maar Flight Control heeft veel meer op de iPad: het spel is hetzelfde, maar de spelervaring…

Moderator
    unSOUND

Sta je dan met je iMac in je handen, om er vervolgens achter te komen dat die geen accelerometer heeft…

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb laatst wel een game gespeelt waarmee ik mijn macbook moest kantelen dan zag je een balletje rollen.

Moderator
    unSOUND

Omdat de MacBook een Sudden Motion Sensor aan boord heeft. Maar die is lang niet zo nauwkeurig.

Geblokkeerd
    Anoniem

Zal wel voor de HD zijn toch?
    Ik kan niet inloggen in de mac appstore zwaar irritand geen een link doet het naar inloggen of iets dergelijks.

Moderator
    unSOUND
    Usain op 07 januari 2011

Zal wel voor de HD zijn toch?

Ja, die sensor zorgt er voor dat als de MacBook valt, de leeskoppen geparkeerd worden wat de kans op beschadigingen verkleint.

Bijdrager
    jasper050

Ik vind Dropcopy echt een aanrader.
    Razandsnel even een bestandje van je Mac naar je MacBook of v.v versturen.

Bijdrager
    xvisx

Geniaal, die App Store. Zo is Smultron, een gratis texteditor, als app opeens te koop voor €3,99. En mensen trappen erin. :sealed:

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.