6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Mac afsluiten, kan die bevestiging ook weg?!

Hi,

Elke keer als ik Jaguar afsluit krijg ik een bevestiging of ik echt wel wil afsluiten. Natuurlijk wil ik afsluiten, anders druk ik niet op die knop.

Is die bevestiging niet uit te zetten, of is er misschien een sneltoets waarmee je die bevestiging omzeit??

Thanks!

Bijdrager
    Syndic

Tijdens het afsluiten de alt (option) toets ingedrukt houden :D

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Ha, je moet het maar weten he:)

Thanks!

Bijdrager
    Syndic

Control en alt zijn zowiezo al wonderknopjes onder OSX :P Probeer maar ’s wat combi’s uit… control+klik icoon in Dock enzo… dat soort dingen. Er zitten heel veel handige sneltoets combi’s nog verstopt in OSX 8)

Bijdrager
    Robinho

Is er ergens een lijstje beschikbaar van die wonderknopcombinaties?

Bijdrager
    andrez

Ik kan van harte Youpi Key aanbevelen. Alle apps, systemfuncties, files etc. zijn toe te wijzen aan de diverse functietoetsen en de home, page up en page down toetsen. Zijn deze toetsen eenmaal bezet en wil je nog meer toewijzen dan kun je overgaan naar toetscombinaties met gebruik van cntrl, option en alt waar je een bepaalde letter aan toevoegd.
    Kortom, sluimeren, herstarten, uitzetten etc. etc. etc. vanaf nu door een toets (of eventueel een toetscombinatie) in te drukken!
    Youpi Key is onder te brengen bij inlogonderdelen zodat het vanuit de menubalk te openen is. In feite hoef je zo ook geen map meer op je bureaublad te hebben staan.
    Echt, het ei van Columbus en nog freeware ook!

Gewoon bij Version Tracker in het zoekkader ff Youpi Key invullen.

Succes :finderoud:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.