-
Q:
Mac adres klonen
Ik bezocht vanmiddag een site, en blijkbaar ben ik om één of andere reden gebanned. Nu heb ik gelezen dat ik het mac adres kan clonen in de setup pagina van de router. Dit heb ik gedaan en ik kan weer op de site. Maar wat doet dat nu eigenlijk, het mac adres klonen?
Stuur Usain een PB. Die is expert in dit soort zaken.
Ik kan ook de stekker van de modem eruit trekken en een half uur later er terug in stoppen, maar dan heb ik een nieuw IP adres en aangezien ik een account heb bij RS wil ik niet riskeren dat ik die niet meer kan gebruiken omdat ik mijn account zogezegd gedeeld heb.
CorMac op 13 maart 2011Ik kan ook de stekker van de modem eruit trekken en een half uur later er terug in stoppen, maar dan heb ik een nieuw IP adres en aangezien ik een account heb bij RS wil ik niet riskeren dat ik die niet meer kan gebruiken omdat ik mijn account zogezegd gedeeld heb.
Haha RS, maar oke als je toch een ander IP wilt, en ook je eigen IP wilt behouden, waarom gebruik je geen VPN?
Waarom lult iedereen hier nou een eind weg? Als je niet weet waar je het over hebt kan je toch ook gewoon niks posten? Je MAC adres komt gewoon niet eens aan bij een webserver, en IP bans zijn gebaseerd op je WAN IP waar je gewoon geen invloed op hebt om dat alle Nederlandse flatrate providers gewoon al jaren semi-statische IP adressen uitdelen.
En iPhoneclub heeft helemaal geen ‘bere goede ip ban’, ze hebben een standaard IP ban, en misschien een UA ban/cookie ban. Je UA string aanpassen, via een VPN werken en cookies van ipc wissen omzeilt zo’n ban. Een VPN kan ook gewoon vervangen worden door een Proxy. Elke provider biedt er wel een aan, en er zijn honderden gratis proxies. Ipredator heeft een VPN met wisselende adressen dus dat is de beste methode om ALLES te omzeilen / coderen.
@Oulad: waarom die haha RS…
Op de sites waar ik kom worden links voor RS aangeboden dus voor mij is dit goed. Ik heb nog punten staan en zolang ik die heb blijf ik dat gebruiken. Nadien misschien iets anders, maar moet nog kijken welke.CorMac op 13 maart 2011@Oulad: waarom die haha RS…
Op de sites waar ik kom worden links voor RS aangeboden dus voor mij is dit goed. Ik heb nog punten staan en zolang ik die heb blijf ik dat gebruiken. Nadien misschien iets anders, maar moet nog kijken welke.
Sorry, dat wist ik niet
Ik bedoelde ermee dat RuneScape nou niet echt bepaald een leuk spel is
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.