18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    morris

Mac account aanmaken zonder creditcard

Hallo heb sinds kort een iphone, nu wil ik via de itunes store het een en ander installeren, maar moet je een mac account aanmaken via itunes.

Nu loop ik tegen het volgende probleem hier heb je dus volgens mij een creditcard nodig , en die heb ik niet kan dit dan misschien ook via een andere manier.

ik hoop dat er iemand is met een oplossing.

thnxxxxxx gr. morris

Bijdrager
    Oewps

Als je een “redeem code” hebt kan je jezelf registreren zonder creditcard,
    Bij ons in België kan je zo’n kaart met code kopen in de carrefour, in Nederland weet ik niet waar, maar
    je kan er daar vast wel vinden! Je zal dus een aankoopje moeten doen van zo’n code alvorens je te kunnen registreren
    zonder creditcard.

Bijdrager
    Axitaxi

Je kan ook het volgende doen:
    -Ga naar de iTunes Store van jouw land
    -Selecteer een free app
    -Klik op krijg
    -Volg alle stappen
    -Bij betalingsmogelijkheden staat nu ook geen, selecteer deze

Zo maak je een account zonder creditcard nodig te hebben!

Bijdrager
    iDecide

Die iTunes (giftcards) zijn vergrijbaar bij o.a. Dixons maar volgens mij ook gewoon via online Apple Store.

Bijdrager
    morris

bedankt axitaxi, maar ik kom nog steeds in het scherm betalingsmogelijkheden en moet dan toch echt voor een creditcard kiezen, of doe ik toch iets verkeerd heb echt de stappen gevolgd die jij zegt te doen.

thnxxxxxxxxxxxx

Bijdrager
    morris

bedankt allemaal maar het is al gelukt, je kunt namelijk ook gewoon bij betalingsopdracht geen aan vinken ipv. een creditcard en dat lukt dus ook gewoon m,n account is al gemaakt .

maar thnxxxxxxxxxxx:D :D

Bijdrager
    sturb

je kan ook een click and buy iets doen. Erg handig als je straks eventueel ook nog betaalde dingen wilt kopen.

Net ermee texas hold’em afgerekend!

Bijdrager
    astriddamen

Waar kun je vinden dat je geen betaalwijze wilt opgeven?
    Ik wil namelijk ook graag gratis applicaties kunnen kopen zolang ik nog geen creditcard heb. :innocent:

Bijdrager
    Axitaxi
    ”Axitaxi”

Je kan ook het volgende doen:
    -Ga naar de iTunes Store van jouw land
    -Selecteer een free app
    -Klik op krijg
    -Volg alle stappen
    -Bij betalingsmogelijkheden staat nu ook geen, selecteer deze

Zo maak je een account zonder creditcard nodig te hebben!

Bijdrager
    Marthais
    ”astriddamen”

Waar kun je vinden dat je geen betaalwijze wilt opgeven?
    Ik wil namelijk ook graag gratis applicaties kunnen kopen zolang ik nog geen creditcard heb. :innocent:

same here..

Bijdrager
    Aranka

misschien is deze site wat?
    http://www.winandmac.com/tips/free-itunes-account-no-matter-where-you-live/
    Zo heb ik het ook gedaaan..
    Maar heb je wel de juiste firmware? want dat is dus mijn vraag. ikheb nu free apps gedownload maar kan ze niet installeren omdat ik de firmware itunes 2.1 niet heb. en niet kan kopen..

Bijdrager
    viero

Ik heb een poging gedaan om de stappen te volgen, maar als ik bij betalingsmethode aankom (waar ik ‘geen’ aanklik) moet ik toch creditcardgegevens invullen… Ik wil alleen maar gratis apps installeren;.. Nog iemand die dit voorheeft?

Screenshot: http://forum.onemorething.nl/album_pic.php?pic_id=22694

Iemand die weet hoe dit komt of hoe te omzeilen? Store is Belgisch (ik weet dat er staat factuuradres blabla in nederland maar staat effectief op belgië).

Alvast bedankt!

Bijdrager
    marcohulsen

ja ik heb het zelfde probleem ik wil ook dolgraag gewoon gratis games erop zetten.

Geblokkeerd
    Anoniem

Of selecteer Click&Buy, zodat je zonder creditcard gewoon via automatische
    incasso betaalde apps e.d. kunt kopen. Ik heb ’t al jaren en ’t werkt fantastisch:)
    En koop je gratis apps, dan gebeurt er verder niets met je rekening;)

Bijdrager
    athens

Absoluut geen ClickandBuy. Deze onderneming schrijft TEN ONRECHTE bedragen af of zomaar € 15,00.
    Ook als je nummers niet kunt downloaden schrijven ze vrolijk € 0,99 af, terugkrijgen ho maar.

Dus als je ze kunt mijden, is dat beter dan je betalingen aan hun toevertrouwen.
    En als je ze nodig hebt geven ze niet thuis, lange wachttijden telefonisch niet bereikbaar, kortom bezint eer ge begint.
    Helaas heb ik dat niet gedaan !

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik zit al zeker 3-4 jaar bij ze, en heb nog nooit problemen gehad.
    MIsschien een slechte ervaring van jou persoonlijk?

Mvg,
    Joram

Bijdrager
    Jornone

Ik heb ook nog nooit problemen gehad met Click & Buy. Hier heb ik een omschrijving gemaakt van hoe je een zo’n click and buy account aanmaakt icm een itunes account: Itunes Account met betaling via automatische afschrijving

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.