-
Q:
Mac account aanmaken zonder creditcard
Hallo heb sinds kort een iphone, nu wil ik via de itunes store het een en ander installeren, maar moet je een mac account aanmaken via itunes.
Nu loop ik tegen het volgende probleem hier heb je dus volgens mij een creditcard nodig , en die heb ik niet kan dit dan misschien ook via een andere manier.
ik hoop dat er iemand is met een oplossing.
thnxxxxxx gr. morris
Als je een “redeem code” hebt kan je jezelf registreren zonder creditcard,
Bij ons in België kan je zo’n kaart met code kopen in de carrefour, in Nederland weet ik niet waar, maar
je kan er daar vast wel vinden! Je zal dus een aankoopje moeten doen van zo’n code alvorens je te kunnen registreren
zonder creditcard.misschien is deze site wat?
http://www.winandmac.com/tips/free-itunes-account-no-matter-where-you-live/
Zo heb ik het ook gedaaan..
Maar heb je wel de juiste firmware? want dat is dus mijn vraag. ikheb nu free apps gedownload maar kan ze niet installeren omdat ik de firmware itunes 2.1 niet heb. en niet kan kopen..Ik heb een poging gedaan om de stappen te volgen, maar als ik bij betalingsmethode aankom (waar ik ‘geen’ aanklik) moet ik toch creditcardgegevens invullen… Ik wil alleen maar gratis apps installeren;.. Nog iemand die dit voorheeft?
Screenshot: http://forum.onemorething.nl/album_pic.php?pic_id=22694
Iemand die weet hoe dit komt of hoe te omzeilen? Store is Belgisch (ik weet dat er staat factuuradres blabla in nederland maar staat effectief op belgië).
Alvast bedankt!
Absoluut geen ClickandBuy. Deze onderneming schrijft TEN ONRECHTE bedragen af of zomaar € 15,00.
Ook als je nummers niet kunt downloaden schrijven ze vrolijk € 0,99 af, terugkrijgen ho maar.Dus als je ze kunt mijden, is dat beter dan je betalingen aan hun toevertrouwen.
En als je ze nodig hebt geven ze niet thuis, lange wachttijden telefonisch niet bereikbaar, kortom bezint eer ge begint.
Helaas heb ik dat niet gedaan !Ik heb ook nog nooit problemen gehad met Click & Buy. Hier heb ik een omschrijving gemaakt van hoe je een zo’n click and buy account aanmaakt icm een itunes account: Itunes Account met betaling via automatische afschrijving
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.