7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Shannon

.Mac

Is er al iets meer bekend over de wanneer en wat van de komende vernieuwing van .Mac?
    Sowieso zal de nieuwe versie er zijn in oktober, tijdens de introductie van Leopard. Back to my Mac functie die je tijdens de wwdc hebt kunnen zien zal erin zitten.

En wat zouden jullie verder graag veranderd zien hebben in .Mac (realistich he)?

Ik hoop op een intergratie van Google app’s zoals Gmail met @mac, en docs en spreadsheets. Verder iets goedkoper zou ook wel fijn zijn.

Persoonlijk denk ik dat misschien wel over twee a drie weken de nieuwe .mac zou kunnen komen, misschien nog leuke apps van Apple die geintegreerd zijn met de iPhone (Alleen nuttig voor de VS mac’er). Zou een stuk breder publiek kunnen gaan trekken om .mac te gaan gebruiken. (Ben alleen benieuwd dan naar iphoners die windhoos gebruiken)

Edit: Typo

Bijdrager
    eubank

Meeeeer opslagruimte, goedkoper. 2GB voor 99 euro per jaar is mij te duur.

Bijdrager
    tommy666

ik vind het voorlopig ook wel nét iets te duur(sarcasm anyone? :P) maar de dag dat het onder de 80

Bijdrager
    Neptunus

Het is veel te duur!

Bij een goede webhost betaal je nog steeds minder, en daar heb je ook remote hard disk, mail en schijfruimte en alles…

Als ze het nou eens 50 of 60 euro maken…

Bijdrager
    Jan van der Meulen

99 $ is ongeveer 65 euri, dus wat is het probleem?

Bijdrager
    lowfi

Alleen is die 99dollar gewoon 99 euro

Ik vind het ook te duur iDisk is al sinds het begin te traag en hoe je een homepage maakt vind ik vreselijk onhandig….

Toch kan ik het niet missen door het email adres en de mogelijkheid om te syncen. Dan maar het geld elk jaar ophoesten :mrgreen:

Bijdrager
    Rupert_nl

Even los van de prijs (zou wat lager kunnen!); wat kan worden toegevoegd om het aantrekkelijker te maken?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.