14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Geblokkeerd
    Henk Rijnsen

Maantje iPhone 6

Hallo, ik heb in oktober 2014 een iPhone 6 gekocht in een pakket bij Telenet (-€100). Enkele maanden geleden merkte ik het ‘maantje’ aan de front-facing-camera op, het is zeer duidelijk en relatief groot, je merkt wel (voorlopig) niets op een selfie. Valt dit echter onder de garantie en kom ik daardoor in aanmerking voor een gratis reparatie of vervanging? En moet ik dan mijn apparaat binnenbrengen bij Telent of kan ik deze ook binnenbrengen in een fysieke Apple Store? Groetjes en alvast bedankt!

Bijdrager
    Pivni Pes

Ik heb het zelfde probleem, op dit moment heb ik geen problemen omdat ik de front camera zelden gebruikt.
    Wel ben ik nieuwsgierig of dat dit onder garantie valt of niet, ik haak even aan;-)

Bijdrager
    nebilem

Een kennis heeft een vervangend toestel gekregen. Maar of je dan een nieuwe krijgt…denk het niet bij Apple.

Bijdrager
    The Gimp

Binnenbrengen en je krijgt een nieuwe. Dit is iets wat niet zomaar te vervangen is.
    Een vriendin werkt bij switch en eern kennis heeft hetzelfde probleem en dit werd door switch (apple) zonder probleem
    Vervangen..

Bijdrager
    diotav

Met een refurbished iPhone.. (al is dat prima).

Bijdrager
    brusk

In principe vervangen ze dan gewoon je scherm, als je iPhone verder geen problemen heeft.

Bijdrager
    AlphaKilr

Ik heb dit probleem ook gehad, ben 2x naar A’dam geweest waarbij ze het scherm hebben vervangen, de 3e keer heb ik een nieuwe gekregen omdat het probleem telkens terugkwam.

Gewoon afspraak maken dus!

Bijdrager
    drkbvn

Zelfde probleem gehad. Scherm is kosteloos vervangen door Apple.

Geblokkeerd
    Henk Rijnsen

Bedankt, maar ik kan deze ook gewoon in de Apple Store binnenbrengen ook al heb ik hem via Telenet gekocht? Groetjes

Bijdrager
    Delta

Ja, dat kan gewoon.

Geblokkeerd
    Henk Rijnsen

Bedankt Delta!!!

Bijdrager
    Pivni Pes

Goeie actie van Apple, misschien moet ik ook maar eens langs gaan daar.
    Maar hoe zit het als er een scheurtje in je glas werk zit?
    Moet je dan bijbetalen of doen ze dan niet moeilijk?

Geblokkeerd
    Henk Rijnsen

Je kan hem gelijk plooien, zo kun je zeggen dat die barst door bendgate komt;-) groetjes!

Bijdrager
    Rensvw

Ik heb dit ook. Het is voor mij geen probleem. Ik stoor mij niet aan het ‘design’ foutje.
    Ik vraag mij alleen af: kan hij verder schuiven zodat de frontface niet meer bruikbaar is? Want dan ga ik wel even terug.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.