5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Jordy_vg

    maandag ochtend model ??

    hallo,

    ik heb nu zo rond de 8 maanden een macbook. maar ik heb er al wat problemen mee gehad.

    – 1 maal accu kapot en vervangen
    – nog 1 maal accu kapot en vervangen
    – 1 maal scherm vervangen
    – sinds vandaag allemaal strepen op de macbook en start niet meer op.

    ik ben er mee langs icenter gegaan en die konden het probleem niet oplossen. dus mijn macbook moet weer opgestuurd worden. ik vindt dit eigelijk niet kunnen van een laptop van rond de 1300 euro.

    kan ik bij apple een om een nieuw exeplaar gaan vragen of denken jullie dat ik geen kans heb?

    alvast bedankt!!

    Bijdrager
    fredmatrack

    Slechts één adres: Apple Customer relations. Blijven aandringen tot je hem hebt!

    http://www.apple.com/ca/contact/phone_contacts.html

    Bijdrager
    CaDoc

    ’t Kan ook een vrijdagmiddagmodelletje zijn :oops:

    Bijdrager
    deSpaanseRente

    Het is vaak de gewoonte bij Apple dat, als je je Mac al meer dan drie keer hebt moeten repareren, dat ze sneller geneigd zijn je een vervangexemplaar te geven.

    Bijdrager
    macpro

    Maar dan moet het wel 3x dezelfde klacht zijn. Dat is hier niet het geval, maar probeer toch op een nette manier duidelijk te maken dat je geen vertrouwen meer hebt in dit exemplaar.
    Ga je niet opwinden aan de telefoon, want dat heeft een averechts effect.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.