8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    sionschlicher

Maand lang gratis unlimited 4G data voor Tele2 abonnees

SMS “Unlimited” naar 1280 als je Tele2 abonoment hebt en ontvang 30 dagen onbeperkt 4G BINNEN Nederland!

Veel plezier ermee:)

Bijdrager
    Timm

Geen extra kosten aan verbonden?

Moderator
    Night

Bijdrager
    sionschlicher

Geen extra kosten aan verbonden?

Helemaal gratis en stopt vanzelf!

Bijdrager
    Melle

Mocht een mens niet beter weten, dan zou je denken dat er een specifieke reden is waarom onze telco’s specifiek willen dat je de komende maand er zeker niet zou aan denken om je contract op ge zeggen…

Bijdrager
    Yosemite

In juli is er overcapaciteit op het netwerk vanwege de vakantie en kunnen ze dit makkelijk doen. In het buitenland heeft Tele2 geen Unlimited.

Bijdrager
    TipsvanTom

@yosemite, klopt! De buitenlandse bundels zijn gelijk aan je Nederlandse bundels, maar maximaal 6GB.
    Dus heb je een bundel van 1GB in NL? Dan kun je ook 1 GB in de EU gebruiken. Heb je unlimited? Dan kun je maximaal 6 GB gebruiken. Daarna ga je een aantal cent per mb betalen.

Ik had op vakantie vooral 3G, maar moet je zeggen dat dat niet storend was.

Bijdrager
    whaha

Ik vond het wel leuk om te hebben voor een maand. Daardoor weet ik nu zeker dat ik ‘unlimited’ niet nodig heb. Ik ging filmpjes kijken bij de bushalte, omdat het kon, niet omdat het moet. Dus tsja, toen ze me belde of ik interesse had, heb ik meteen maar aangegeven dat het niets voor mij was.
    Ik vind het verder wel een hele fijne provider overigens. Een van de 4 grote jongens en toch vrij goedkoop.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.