13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    mira_ca

Maakt apple weer dezelfde fout?

Toen de apple computers ooit gelandeerd werden hebben ze de fout gemaakt dit allemaal onder pattent te doen. Hierdoor is Micro soft zo groot geworden. Gaan ze nu met de i-phone weer dezelfde fout maken???:roll:

Moderator
    unSOUND

Door het onder patent te houden hebben ze wel het niveau hoog kunnen houden, anders hadden we nu dus allemaal Macs met Windows gehad. Ik heb dan toch echt liever een kleine gebruikers-groep met goede, dure spullen dan een grote kudde met goedkope en brakke spullen.

Bijdrager
    KarelWillem

Onder patent te doen?

Doet Microsoft wat anders dan? Die hebben geen patenten?

De Zune mag door iedereen nagemaakt worden?

Of snap ik niet helemaal wat je bedoelt? :?

Bijdrager
    mira_ca

de exclusiviteit van mac ben ik ook fan van alleen heeft het Bill Gates wel gemaakt tot wat hij is nu maar heeft apple zelf wel al een paar keer bijna de kop gekost. En het zou heel jammer zijn als apple ondergesneeuwd wordt door MS… want apple heeft wel de betere produchten.

ik zou ook graag de i-phone hebben maar om er bovenop een abonnement nog eens 500 euri’s voor neer te leggen?!?!? mwah vind ik niet teveel.

Bijdrager
    KarelWillem

Het is een beetje warrig verhaal.

Maar je ziet het net een beetje anders dan het is.

Het heeft Apple juist bijna de kop gekost door hun licenties aan anderen vrij te geven.
    Dus andere fabrikanten die ‘Apple-computers’ mochten gaan bouwen.
    Die fout maken ze dus nooit (?) meer.

Ik heb zelf nog zo’n bijna echte Apple-computer van Umax gehad.
    Dat hele verhaal is zacht gezegd niet goed geweest voor de reputatie van Apple.

Apple zal NOOIT ondergesneeuwd worden door Microsoft.

Ja, Microsoft verkoopt honderden miljoenen meer exemplaren van hun besturings-systeem dan Apple. Nou èn?

Apple verkoopt daarnaast weer honderden miljoenen meer iPods dan Microsoft van haar Zune’s slijt.

Apple verkoopt honderden miljoenen meer muziek-nummers dan Microsoft in haar zielige pogingen doet om Apple naar de kroon te steken.

Apple is momenteel één van de sterkste merken ter wereld met een zeer gezond bedrijfsresultaat.
    Niet te vergelijken met de bedrijfsresultaten van Microsoft, maar dat is eigenlijk een heel ander soort bedrijf.

Bijdrager
    mira_ca

maak je geen zorgen karelwillem. ik ben zelf sponsor van apple:wink: en ik blijf een verstokt fan. ben nu alleen aan het kijken of ik een i-phone neem ja of nee en hoe dat zit met het hacken van de i-phone.

Bijdrager
    Steff

Een fan schrijft toch : iPhone e.d?

Bijdrager
    mira_ca

sorry blonde fan dan….

Bijdrager
    Ddg

MIsschien moeten we de mensen die de spelling verbeteren een titel geven!

Spellingscheckers!

Het voegt namelijk zo weinig toe…

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Ddg”

Spellingscheckers!

Daar kan ik i.d.d. weinig aan toevoegen. :wink: :P

Maar ik vind het wel een beetje een warrig draadje.

Bijdrager
    mira_ca

Ik vind het gewoon jammer dat het zo loopt. Apple kan denk ik ook met de iphone of i-phone de wereld veroveren en dan gaan ze moeiljk doen over hoe de verkoop eruit moet gaan zien…. met of zonder abonnement of is het nou abonement… voor de spellcheckers onder ons.

Het zou HET kerstkado voor dit jaar worden maar met dit gezeur en geneuzel vind ik dat het afbreuk doet aan de charme van dit apparaat.

Bijdrager
    KarelWillem

Het is momenteel in Amerika bij benadering de bestverkopende smartphone.

Dus zo slecht doen ze het dan toch niet?

En als je ziet hoe mensen in Europa over elkaar heen struikelen om – tegen elke prijs – maar aan een unlockte iPhone te komen, denk ik dat de charme van het apparaat genoeg mensen aanspreekt.

Bijdrager
    macmickey2

Apple (Steve Jobs) regissert alles. Na het cloon debakel dat idd bijna Apple de kop heeft gekost kwam Steve Jobs via de aankoop van Next terug. Stap 1: de iMac…sindsdien..verhaal is bekend. Microsoft is in principe een software fabrikant (sommige baksels daargelaten). Apple is beide..daarom zijn de ontwerpen zo doordacht en uitgedacht en beslist Apple wat wel en niet kan. Take it or leave it..en aangezien dat er na 74 dagen van verschijning al 1.000.000 iPhones verkocht zijn zullen ze toch wel iets goed doen. Of ben je voorstander van bv 10.6 op brakke Dell/HP hardware met vet goedkopie zooi die er niet uitziet? :wink:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.