-
ik heb ook even gezocht maar kon zo niks vinden. Zou even een mailtje sturen ook bij de support, en vragen hoe of wat. Ik had hetzeflde probleem met mn Miglia TVMAX + liep op tiger prima maar ging ik op leopard over waren er geen drivers meer.. gelukkig 2 week daarna waren ze er (A)… Dat speele zich alleen af toen leopard net uit was, en ik zo nodig de eerste moest zijn het te installeren… Nu leopard al een aardige tijd uit is ben ik een beetje argwanend over het feit. dat m-audio nog met een update komt…
just ask… Succes
Frank :apple:
”f.zijlstra”ik heb ook even gezocht maar kon zo niks vinden. Zou even een mailtje sturen ook bij de support, en vragen hoe of wat. Ik had hetzeflde probleem met mn Miglia TVMAX + liep op tiger prima maar ging ik op leopard over waren er geen drivers meer.. gelukkig 2 week daarna waren ze er (A)… Dat speele zich alleen af toen leopard net uit was, en ik zo nodig de eerste moest zijn het te installeren… Nu leopard al een aardige tijd uit is ben ik een beetje argwanend over het feit. dat m-audio nog met een update komt…
just ask… Succes
Frank :apple:
dacht dat je enkel toegang had tot de support als inwoner bent vd VS ??
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.