16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Rik de Belg

Lyrics op de iPhone 3G

Is het mogelijk om songteksten te lezen op de iPhone 3G (in de veronderstelling dat de songteksten in iTunes reeds zijn ingebracht uiteraard) standaard in iTunes?
    Ik heb het in elk geval nog niet gevonden.
    Naar ’t schijnt is het wel mogelijk op de iPod Touch.

Ik weet wel dat het bvb mogelijk is via software van derden (bvb Simplify) maar in dit geval moet je internet verbinding hebben (niet zo handig op bvb openbaar vervoer).

Bijdrager
    Ewout

Terwijl het nummer in kwestie speelt, tik je 1 x op je scherm. Dan krijg je je songtekst.
    Zo moet het zijn en zo is het bij mij. Als dat niet zo bij jou werkt is er iets aan de hand.

Ewout

Bijdrager
    iJohan

Me 2;)

Bijdrager
    Ewout
    ”iJohan”

Me 2;)

Bedoel je dat het bij jou wel werkt of juist niet?

Moderator
    Pete.Z
    ”Ewout”

Terwijl het nummer in kwestie speelt, tik je 1 x op je scherm. Dan krijg je je songtekst.
    Zo moet het zijn en zo is het bij mij. Als dat niet zo bij jou werkt is er iets aan de hand.

Ewout

+1

gewoon even op het scherm tikken als je de hoes foto ziet,en klaar.

Bijdrager
    iGiovanni

Er zijn 2 manieren:

Handmatig:
    Je hebt er geen extra software voor nodig. Doe ja allemaal in iTunes.
    De Songteksten moet je per nummer wel zelf toevoegen, want anders zoals de anderen zeggen,
    als je op de albumfoto klikt zal je niks zien.
    Je gaat alsvolgt te werk,
    klik rechts op een nummer -> “Info Tonen” -> tabblad Songtekst, daar de songtekst plakken, dat je van
    het net hebt, opslaan, KLAAR!!!

Automatisch:
    Maak gebruik van iLyrics (Windows) en TuneLyrics of GimmeSomeTune (Mac) voegt automatisch songteksten toe aan alle nummers dat je hebt staan
    in je iTunes bibliotheek. Het maakt gebruik van zijn eigen database, als echt ALLE nummers erin
    bekend zijn weet ik niet.

Bijdrager
    MacBoot

is er ook een mogelijkheid om alle lyrics weg te halen in iTunes?
    en nee ik ga niet een paar duizend nummers, nummer voor nummer de lyric weghalen:evil:

Bijdrager
    Rik de Belg
    ”Ewout”

Ewout

Als ik de iPhone vertikaal hou:
    Ik tik eenmaal op de afbeelding –> er verschijnt bovenaan een tijdsbalkje met de duur van het liedje

Als ik de iPhone horizontaal hou:
    Ik tik eenmaal op de afbeelding –> er verschijnt een lijst van alle nummers op mijn iPhone van de artiest die nu speelt.

Van songteksten geen spoor ? :-(

Inactief
    Anoniem
    ”Rik
    ”Ewout”

Kijk eens in iTunes. Control-klik op het nummer, kies Info, Songtekst. Zie je daar wel tekst staan? Daar moet het namelijk staan:)

Bijdrager
    Rik de Belg
    ”the_one”
    ”Rik
    ”Ewout”

Kijk eens in iTunes. Control-klik op het nummer, kies Info, Songtekst. Zie je daar wel tekst staan? Daar moet het namelijk staan:)

Control-klik op een iPhone ???

Bijdrager
    nmonne

Uiteraard op de Mac / Pc die je gebruikt.

Daar moet in eerste instantie natuurlijk wel lyrics staan.

Check daarna hetzelfde nummer op je iPhone (indien er lyrics staan in je iTunes, en je hebt gesynchroniseerd)

Klik gewoon op je coverafbeelding als het nummer speelt en viola….

Bijdrager
    Ewout

Welke firmware heb je op je iPhone? Da’s belangrijk, moet volgens mij minimaal 1.1.3 zijn.

Suc6,

Ewout

Bijdrager
    KarelWillem

Hij heeft een 3G. Dus die firmware zal wel goed zitten.

En dat ziet er dan zo uit (iPod touch):

Bijdrager
    Yada
    ”MacBoot”

is er ook een mogelijkheid om alle lyrics weg te halen in iTunes?
    en nee ik ga niet een paar duizend nummers, nummer voor nummer de lyric weghalen:evil:

Gewoon alle nummers selecteren en daarna alle songteksten in één keer vervangen door niks…

Bijdrager
    MacBoot

als ik al mijn nummer selecteer kan ik de songteksten niet aanpassen:roll:

Bijdrager
    Yada

@ MacBoot
    Oh, dat kan inderdaad niet. Misschien werkt dit?
    http://dougscripts.com/itunes/scripts/ss.php?sp=deletelyrics

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.