5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager

Bijdrager
    sanderman

Ik denk dat je je vooral even moet richten op die 100 Gb aan foto’s. Wil jij liever werken vanaf een externe disk op je rMBP, of ga je die foto’s zoveel ruimte in laten nemen op je interne SSD van je rMBP? Als je geen van tweeën wilt, is je keuze duidelijk: dan zul je je iMac ‘moeten’ houden. Heb je er geen bezwaar tegen om je foto’s op een externe schijf (USB 3.0 of Thunderbolt, dus lekker snel) te zetten, dan zou ik als ik jou was kiezen voor die combinatie, en dan dat 21:9 scherm aanschaffen. Houd je zelfs nog geld over;) (mits je een goede prijs krijgt voor die iMac).

Bijdrager
    Brombeer

Prop die iMac vol geheugen (32GB) en hij gaat weer als een speer.

Bijdrager
    Brombeer

Oriënteer je dan inderdaad eens op externe opslag (heb hier een luxe synology in het netwerk hangen, maar voor één computer cq één werkplek kan dat wat overdreven zijn) en verkoop die iMac zolang die nog in de garantie zit.
    Voor sommige tweedehandskopers is het erg aantrekkelijk als ze er op de valreep nog twee jaar applecare bij kunnen kopen.

Bijdrager
    Kareld

Die lg monitor is een ongelofelijk goede monitor, die 21:9 komt zeer ten goede voor foto en video bewerking + 4k erbij is perfect!
    Deze monitor is veel beter dan de display van een imac.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.