5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    mac-addict

Lounge – style/ effect / feeling/ patterns op tv rand

Beste mensen ik heb weer eens een opdracht die ik best lastig vind daarom wil ik jullie advies vragen!

Het zit namelijk zo ik moet voor een opdracht gever sierlijsen van televisie’s ontwerpen (concepten) hij wil de tv’s in een soort van lounge plaatsen maar hij vind de sierlijsten die op de tv’s standaard gedrukt zijn te saai.

Nu heeft hij aan mij gevraagt of ik de lijsten wat kan opleuken met wat design elementen die te maken moeten hebben met lounge. Zo heeft hij mij bijv. deze foto gegeven: http://yfrog.com/77afbeelding1p om bijv. dat soort van kussentjes effect op de randen van de tv’s te plaatsen.

Ik ben al een tijdje bezig in illustrator om dit na te maken maar het wil niet echt lukken !

Heeft iemand tips ?! Of mischien handige links waar ik misschien zulke patterns in vector kan downloaden?

De ze tv’s zien er trouwens zo uit : http://images47.fotki.com/v1454/file1ljJ/464e5/7/737207/7268066/GRAND31.jpg ( het gaat om de zwarte randen)

Graag heb ik tips/ advies hoe ik dit het beste kan aanpakken ! De patronen / ontwerpen die ik op de randen plaats worden bij een speciale glass drukker gedrukt.

Geblokkeerd
    Anoniem

Maar dit soort dingen zijn toch juist heel simpel om in Illustrator te maken?
    Heel makkelijk met wat verlopen e.d. binnen no-time te maken toch?
    Ik zou niet weten wat voor tips we verder zouden moeten geven eerlijk gezegd:)

Mvg,
    Joram

Bijdrager
    Rub3n

zo’n TV lijst maak je nauturlijk niet in illustrator.

Maar met stof, kussens, knopen en naald en draad…

Bijdrager
    mac-addict

de opdrachtgever wil het zo …. ik begrijp ook wel dat het niet met illustrator gemaakt is …..:|

Naald en draad is trouwens niet echt een optie want dan kan je het touchpanel niet meer aanraken ..

Bijdrager
    NickBook Pro

Zo’n effect met kussentjes kan je prima in ilustrator maken. Google even op “Illustrator Gradient Mesh Tool” en je komt een heel eind.

Echter zou ik er niet op blijven hangen. Verras je opdrachtgever met je eigen interpretatie van lounge!

Ik kan het niet laten dit plaatje te posten in deze context (de illustrator context, niet de lounge context;-) :

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.