30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 152)
  • Q:
    Bijdrager
    Vinhelper

OMT Lounge-Meeting Najaar 2010 | zondag 31 oktober | Den Bosch

Waarom?
    Omdat de Lounge Meeting van 29 augustus niet door kan/kon gaan om verschillende redenen, organiseren we gewoon een nieuwe, de locatie houden we hetzelfde voor het gemak. En verder is het natuurlijk ook gewoon gezellig om de mensen eens in het echt te spreken!

Waar?
    Een cafe is inmiddels gevonden, dit is Cafe Bar Le Duc. Hiervoor is gekozen, omdat ze op zondag ruime openingstijden hebben, en het ook redelijk dicht bij het Centraal Station Den Bosch gelegen is, namelijk in de Korenbrugstraat op nummer 5-7.

Het is binnen niet uitzonderlijk ruim, (ik neem aan dat we niet meer buiten kunnen zitten), maar zijn we met 12 personen of meer, is het mogelijk te reserveren, dus dan is plaats geen punt meer.

Wanneer?
    Op zondag 31 oktober, de laatste dag van oktober. En volgens Zerk is 14:00 een mooie tijd, dus vanaf dan kun je terecht.

Hoe kom je er?
    Per openbaar vervoer is Den Bosch prima te bereiken, er gaan elk half uur treinen vanuit Amsterdam, Maastricht, Roosendaal en Zwolle. Het centrum van Den Bosch ligt op loopafstand van het station. Per auto ligt Den Bosch aan de A2 en de A59. Vanuit België is Den Bosch te bereiken via Luik of Antwerpen. De reistijden per trein zijn vanuit Antwerpen één uur en drie kwartier en vanuit Luik drie kwartier langer, beiden met één overstap.

Het cafe is vrij eenvoudig te bereiken, ga in oostelijke richting vanaf het station rechtdoor over de Stationsweg en ga daarna direct over de brug rechts de Sint Janssingel in. Vervolgens meteen de eerste straat links en je vind het cafe na ca. 80 meter aan je linkerhand.

Iets meenemen?
    Het is geen probleem als je een Mac, iPhone, iPod of iPad meeneemt, echter is dit volledig op eigen risico.
    Dit geldt ook voor iPod Docks, A.R. Drones, of andere gadgets die daar op lijken.:razz:
    Niets is verplicht, behalve je goede manieren en een goed humeur:wink:

Aan-/afmelden
    Je mag jezelf op de lijst zetten, probeer er wel zeker van te zijn dat je kunt komen, zodat de lijst up-to-date blijft. Mocht je toch niet kunnen komen, haal jezelf dan weer van de lijst af, of [s]streep het door[/s].

Kosten?
    Over de kosten: aangezien we (nog) geen sponsering hebben, zullen we hapjes en drankjes zelf moeten betalen. Dit geldt ook voor reiskosten. Eventuele reserveringskosten komen voor rekening van de organisator. (ik:wink: )

Misschien een beetje een minpunt, maar goed, niet alles is gratis in het leven.

Stuur een PM of mail als je vragen hebt, dat kan altijd.:wink:

Bijdrager
    Wiki Post

Wie?
    Een (alfabetisch) lijstje van de aanwezigen met (leeftijd, en woon/vertrekplaats):
    Schuin gedrukte namen zijn mensen die nog niet zeker zijn van hun komst, maar ze worden wel verwacht.

1. bartvanderveer (43 | Vught)
    2. Bob van der Vleuten (21 | Laakdal, BE)
    3. [s]Hostyle (net 12 | Geldrop) (misschien)[/s]
    4. iCom (20 I Sint-Niklaas, BE)
    5. [s]LucasJV (18 | Utrecht)[/s]
    6. [s]Mac Daddy (27 | Damsko) (misschien)[/s]
    7. [s]MouseMighty (nog lang geen 40 | Apeldoorn) ovb met aanhang[/s]
    8. Obi (42 | Eindhoven) (misschien)
    9. piddy4888 (15 | Margraten) <– ALS IEMAND HET NOG EEN KEER IN ZIJN HOOFD HAALT OM MIJ ONAANGEKONDIGD IN DEZE LIJST TE ZETTEN….
    10. Sonic1984 (26 | Den Haag) – (misschien)
    11. [s]stavos (25 | 036&020?? Dat is dus Almere/Amsterdam…) (misschien)[/s]
    12. Vinhelper (18 | Kapelle) <– WAS AANWEZIG —
    13. vogel (nog steeds een jonge god | Den Haag) <– WAS AANWEZIG —
    14. Zerk (ruim 25 | Den Haag) <– WAS AANWEZIG —
    Bijdrager
    Obi

Onder voorbehoud, Obi, 42, Eindhoven

Moderator
    Poezenbeest

Ik stel voor om 14.00… mooie tijd en dan kunnen de mensen die de volgende dag weer aan de slag moeten ook bijtijds weg.

Bijdrager
    Лукас

Ojee, zijn we weer gekapt als we daadwerkelijk
    het huis uit moeten? Zet me hier ook maar op
    de lijst dan..

BTW houd er rekening mee als je niet buiten
    kunt zitten moet het binnen kunnen, dus geen
    al te klein café..;)

Bijdrager
    Synapse88

Ik wil er ook bij zijn deze keer. Staat in men iCal maar als er dringender zaken zijn die dag moet ik misschien passen.

Ik kijk er al naar uit

Bijdrager
    iCom

Lijkt me ook wel wat, indien er geen speciale dingen tussenkomen ben ik ook wel eens van de partij!

Altijd fijn om eens de mensen achter een forum in real life te zien.

Bijdrager
    Vinhelper

Wow, invasie!

Het is beter wel snel een gelegenheid te vinden, anders wordt het verwarrend voor mensen. Is er iemand toevallig bekend in Den Bosch?:slant:

EDIT: geregeld.

Bijdrager
    vogel

Jaaa, ik wil!
    Ik moet altijd een OVB’tje erbij plaatsen, omdat er altijd optredens kunnen binnenkomen, maar als ie vrij blijft ben ik van de [s]tegen[/s]partij!

Bijdrager
    vogel

Kloteforum… dubbelpost

Bijdrager
    piddy4888

Kloteforum? Dat jij niet weet dat je maar één keer op de verzend-knop moet klikken heeft niks met het forum te maken…

Bijdrager
    Vinhelper

Openingspost geupdated!

Cafe gevonden!
    :smile:

Bijdrager
    Hostyle

Zet me maar op de lijst… afmelden kan altijd nog :innocent:

Bijdrager
    vogel

@Pikkie, zit je weer iets te roepen zonder dat je weet wat er aan de hand is?
    [email protected]!

Bijdrager
    Synapse88

Misschien ook even bij de evenementen zetten in de OMT Community?

Bijdrager
    Vinhelper

Done!

Nu even op goedkeuring wachten, en dan staat ie erbij.:wink:

Bijdrager
    1984

[s]Horecahouder Patrick Leman laat ons weten dat hij bar Le Duc in de Demerstraat aanprijst als het gezelligste trendy café voor jong en oud, waar roken is toegestaan.

Elke vrijdag en zaterdag, telkens van 20 tot 23u30, kan je er terecht voor goedkoop drankvertier. Immers dan verkoopt Leman onder andere Jupiler aan 1 euro, wijn aan 2,50 euro en vodka Red Bull 5 euro.[/s]

Edit dat ligt elders in den Bosh

Moderator
    Poezenbeest

Hasselt… ook leuk, het OV is er tenminste gratis… Maar laten we het nu even bij Den Bosch in Nederland houden…

Bijdrager
    Synapse88

Hasselt is misschien leuk voor een winter-meeting.
    We zouden daar ook naar Het Hemelrijk kunnen gaan, gezellige plaats en ze hebben er een leuke lijst aan speciale biertjes. Hoewel het in de winter misschien leuker is van even op te warmen bij een Hasselts jenevertje. Dat is ook nog een idee, een bezoekje aan het jenevermuseum er aan koppelen?

Bijdrager
    Jens

@Synapse88, like the idea!

Bijdrager
    MouseMighty

Hasselt, leuk maar eerst maar naar Den Bosch. Sta op de lijst, ijs en weder dienende sind wir dabei!

Bijdrager
    vogel

Ja hoor… Zal je altijd zien dat je een optreden binnenkrijgt op 31 oktober! Maar zo snel als zoiets komt, zo snel gaat het weer, dus het kan nog.

Moderator
    Poezenbeest
    vogel op 15 september 2010

*ziet net dat er een opdracht voor 31-10 is afgelast…*

Mooi… dus Birdie is er bij!

Bijdrager
    vogel

Als er niks nieuws tussenkomt wel ja.

Bijdrager
    vogel

Gasten, moet dit geen sticky worden?

Bijdrager
    Yaris

Dat is het toch al? Kijk eens bij “evenementen”.

Bijdrager
    Yaris

Iedereen die http://www.onemorething.nl/community/ aanklikt ziet die meeting staan. Het is dus eigenlijk een supersticky.

Bijdrager
    Yaris

Iedereen die http://www.onemorething.nl/community/ aanklikt ziet die meeting staan. Het is dus eigenlijk een supersticky.

Bijdrager
    vogel

Ach so… Weer wat geleerd!

Moderator
    Poezenbeest

Sticky, klinkt als ets dat kleeft… Lekker klef, zo’n meeting!

Komt dus allen!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 152)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.