19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    presque rien

Lost en Desperate Housewives gratis te downloaden op ABC

ABC gaat in mei en juni haar series gratis beschikbaar stellen op haar website, zo meld De Standaard. De actie kan verlengd worden.

http://www.standaard.be/Kanaal/Index.aspx?kanaalid=21&artikelId=DMF10042006_088
    Spijtig nieuws voor de ipod-videofilmpjes verkoop (ABC, die de filmpjes dus gratis ter beschikking stelt, hoort tot de Disney groep – tiens, zit Steve daar ook niet in?), maar goed nieuws voor de consument die ze nu gratis zal kunnen vinden.

Een minkantje: de filmpjes zullen reclameblokken bevatten, het wordt dus scrollen… of betalen voor reclamevrije versie.
    Zowel Lost als Desperate Housewives zullen aangeboden worden

Bijdrager
    DeXoN

Hmm leuke actie zou dit zijn maar zijn dit dan alle seizoenen of enkel de episodes van mei en juni?
    DeXoN[size=9:6836fdbad0][/size:6836fdbad0]

Bijdrager
    jeroenimo

[code:1:8d6633fd3b][url=http://www.standaard.be/Kanaal/Index.aspx?kanaalid=21&artikelId=DMF10042006_088]*klik*[/url][/code:1:8d6633fd3b] word:

*klik*

Bijdrager
    Drome

Geniaal ik ben Lost-verslaafd

Bijdrager
    rulus

straks lost op vt4 8)

Bijdrager
    AlexdePalex

Zal wel alleen in de VS zijn. Tenslotte hebben de commerciele zenders in NL hier grof geld voor betaald, dus die zullen dit niet zomaar laten gebeuren:(

Bijdrager
    Donnie Darko

Seizoen 2 van ”LOST” ?

VET! Volgens mij zijn ze in Amerika al bij episode 18, …

Bijdrager
    HSL
    ”Donnie

Seizoen 2 van ”LOST” ?

VET! Volgens mij zijn ze in Amerika al bij episode 18, …

jups,

iedere woensdag wordt dat uitgezonden, iedere donderdag bij mij op tv:)

Bijdrager
    Donnie Darko
    ”HS-L”

Waar welke zender, welke TV, .. ?

Bijdrager
    roy

Downloaden via bittorrent of nieuwsgroepen.

Bijdrager
    HSL
    ”Donnie
    ”HS-L”

Waar welke zender, welke TV, .. ?

zender xbox:P tv, de mijne:)

Bijdrager
    Donnie Darko
    ”HS-L”

zender xbox:P tv, de mijne:)

*slijm, kwijl, jaloers…:P

Bijdrager
    Drome

ik download ze ook elke week via bittorrent heb deel 18 vorige week gekeken deel 19 zal er do of vrijdag wel zijn. Die zie ik voorlopig niet want vrijdagmorgen vlieg ik voor 3 weken naar Bali:):)

Bijdrager
    LoveBug356
    ”AlexdePalex”

Zal wel alleen in de VS zijn. Tenslotte hebben de commerciele zenders in NL hier grof geld voor betaald, dus die zullen dit niet zomaar laten gebeuren:(

Internet is overal, er bestaat geen internet enkel voor de VS;-)

Het is voor veel mensen niet vanzelfsprekend om een aflevering op internet te volgen. Merk ook op dat het hier niet gaat om downloadbare bestanden. Het gaat hier over streaming video met ingebouwde ondoorspoelbare reklame blokken. En dit alles zonder nederlandstalige ondertitels.

Ik denk dat de nederlandstalige zenders dus eerder kijkers verliezen aan de torrents dan aan dit online bekijken van de series.

Bijdrager
    roy

Dat is zeker zo dat tv zenders kijkers verliezen door torrents. Desperate housewives en lost volg ik al sinds het begin vanuit de VS. En ondertitels lijkt me een beetje een non argument, iedereen die die dingen weet te vinden kan heus wel engels….

Bijdrager
    LoveBug356

Dat was mijn punt ook. Mensen die de torrents al niet vinden met de nederlandse ondertitels zullen zeker niet online kijken naar die series.

Bijdrager
    roy

Nou ik weet niet waar jij ze download maar ik download ze zeker niet met nederlandse ondertitels, ik moet er niet aan denken….

Haal ze gewoon bij de release groups uit de VS. En die “vertaalde” afleveringen die te downloaden zijn, zijn van zulke brakke kwaliteit vertaling dat je net zo goed iets anders kan gaan doen. Wacht dan tot de dvd-rips met echte ondertitels er zijn of kijk lekker op tv. Maar in deze tijd is het toch niet echt meer nodig om te ondertitelen lijkt me (als je ook al download)

Bijdrager
    LoveBug356

de video komt van de torrents en de ondertitels zijn srt bestanden. Die twee combineer ik tot een matroska bestand. Deze bestanden worden dan verdeelt onder huisgenoten en dan kan iedereen zelf kiezen of hij wel dan niet ondertitels wil. De kwaliteit is dus perfect aan het origineel zonder ondertitels….

Wij leven misschien in een computer tijdperk maar veel mensen hebben hier niet veel kaas van gegeten. Ook de engelse taal lijkt voor veel een “moedertaal” maar voor nog meer mensen is het een onbegrijpbare taal….

Bijdrager
    roy

Ongelofelijk…… (en dat meen ik)

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.