10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Duck

losse fotobladen Mac

Weet iemand of er een leverancier/webshop is waar je losse fotobladen op A4 kan ontwerpen en bestellen met de Mac? HEMA heeft dit product, maar alleen voor Microsoft. Ik bedoel dus hetzelfde als dat je digitaal een fotoalbum ontwerpt en laat afdrukken, maar dan losse A4 bladen.

Bijdrager
    Pieterr

Je wil foto’s los op A4 formaat dubbelzijdig afdrukken?

Bijdrager
    Racketeers

Als je bedoeld “foto’s op A4 afdrukken” (of een ander zelfgemaakt plaatje), Bol.com heeft mac software.

Bijdrager
    Duck

Ik bedoel A4 vellen ontwerpen zoals je met digitale albums kan. Met achtergronden, etc. Zie het product dat de HEMA heeft: http://fotoalbum.hema.nl/productoverzicht/losse-fotobladen/lossefotobladen.

Bijdrager
    AB68

Beste Duck. Ik heb hetzelfde probleem. Heb je inmiddels een oplossing? waar kan ik losse fotobladen laten afdrukken voor 23 of 4 rings band met mac software?

Bijdrager
    Duck

Ab, helaas niet. Ik heb de Hema en Albelli hier een tijd geleden over gemaild. Deze gaven aan dat dit in de toekomst waarschijnlijk wel komt, maar wanneer is niet bekend. Afwachten dus. Ik hoor graag van je als jij iets gevonden hebt.

Bijdrager
    AB68

OK, blijven hopen dus:)

Bijdrager
    AB68

Duck

Heb vandaag via de printkiosk software voor de mac gedownload om losse fotobladen af te drukken. Zie er goed uit. Nog niets verstuurd.

Bijdrager
    Duck

Ab, ziet er idd goed uit. Dit is wat we zoeken. Ben benieuwd of het bevalt. Dank voor de tip!! Eindelijk iets gevonden.

Bijdrager
    AB68

Duck, het enige wat ik niet zie is het maken van transparantie, gebruik ik vaak bij de hema, een foto transparant als achtergrond gebruiken.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.