4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr Cr00b

loskoppelen is toegestaan ( ipod mini hangt ?)

Ik heb gister mijn ipod mini ongeveer 4 uur opgeladen in zijn dock, toen ik net mijn computer had afgesloten zag ik hem weer staan maar er knipperde nog steeds dat ik hem niet mog loskoppelen, dus heb ik gelijk erna weer mijn computer aan gezet, (i-tunes werd geopend) en toen op verweider gedrukt, er kwam netjes ” oke om te verweideren te staan ” en ik trok hem uit zijn dock.

normaal gaat hij dan gelijk aan, maar nu bleef hetzelfde ” oke om te verweideren ” plaatje er staan met die vink erin, ik kon helemaal niets meer in toetsen , en niets kreeg hem weer aan de praat, ik heb middeindenacht nog even gebprobeerd, en nog steeds het zelfce beeld:?

toen ik de volgende ochtend wakker werd, keek ik…., was het beeld blanco en toen ik hem aandeed had ik geen probelemen meer:? :o

WAT HEB IK FOPUT GEDAAN:? :o , was het de aan/uitzet tijdens het laden?

whuheelup! :wink:

thx alvast! :apple:

Bijdrager
    ronald

Als je je ipod hebt aangesloten mag je de computer niet uitzetten. eerst moet je de ipod verwijderen, dat kan in itunes of via buroblad.

als de ipod verdwenen is zie je dat je ipod weer zijn menu toont en nu kan je computer uitzetten.

nb is hetzelfde als met externe harde schijven, eerst verwijderen en dan pas computer uitzetten.

Bijdrager
    Mr Cr00b

denk je dat de ipod daar door 12 uur lang hetzelfde beeld aanhield?:?

laten we het hopen, want dat is in het vervolg makelijk te verkomen!:lol:

danke sjeun! :finderoud:

Bijdrager
    boekeloo
    ”ronald”

Als je je ipod hebt aangesloten mag je de computer niet uitzetten. eerst moet je de ipod verwijderen, dat kan in itunes of via buroblad.

als de ipod verdwenen is zie je dat je ipod weer zijn menu toont en nu kan je computer uitzetten.

nb is hetzelfde als met externe harde schijven, eerst verwijderen en dan pas computer uitzetten.

Ik zet mijn iMac altijd gewoon uit en dan gaat mijnharde schijf gewoon mee (lacie 250 fw) Hij o nee Zij (de LaCie) gaat overigens ook gewoon aan als ik de iMac aanzet

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.