4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iPadminiRemco

Los iPhone scherm denk ik

Mijn iPhone 5S nog geen jaartje oud heeft iets bizar de rechter boven hoek is indrukbaar als ik op de rechterbovenhoek druk daar waar de aan de achterzijde de camera zit daar staat het scherm precies een beetje open als ik er op druk hoor je een klikje maar 5 minuten later staat het terug open

Bijdrager
    Rickje

Je beschrijft precies wat mijn iPhone 5s ook had een paar maanden geleden. Ik ben ermee naar Apple Amsterdam gegaan, binnen een uur zat er een hagelnieuw scherm op.

Bijdrager
    GrannySmith

Tja, vroeger zat alles degelijk met schroefjes vast. Tegenwoordig is lijm het handelsmerk van de heren constructeurs. Dat krijg je als kleiner en dunner belangrijker is dan stevig en functioneel. Internet staat er vol mee; met mensen met een iPhone waarvan een hoek van het scherm loskomt en je een klikje hoort als je daar drukt (dan druk je de delen weer op elkaar, het plakt weer even maar laat altijd weer los).

Mijn oude HP notebook zit met 58 schroeven in elkaar. Degelijk. Niet stuk te krijgen. Komt geen lijm aan te pas.

Zelfs vliegtuigen zitten met lijm in elkaar. Oi.

Bijdrager
    Dickdewit

Dat probleem had ik ook en gratis bij Apple store in Den Haag nieuw scherm in laten zetten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.