6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Cos

Lokale applestore/t-mobile sneller dan voorinschrijving?

Beste,

Ik heb op 26 juli een iPhone 4 16GB besteld in lokale t-mobile in Emmen. Ik krijg nog geen 9 dagen later een telefoon dat mijn iPhone klaar ligt en gisteren opgehaald.

Hebben meer mensen dit mee gemaakt? Vriend van mij heeft zich op 20 juli ingeschreven maar nog steeds niets ontvangen. Geldt dit voor meerdere shops?

Inactief
    Anoniem

Dan heb jij denk ik heel veel geluk gehad.

Bijdrager
    koenvisser

Lijkt me logisch..
    Elke winkel krijgt een aantal iPhone’s binnen, de rest is voor de voorinschrijving en online verkoop. Aangezien een groot deel van de iphone 3g gebruikers verder gaat naar de iphone 4 hebben ze zich allemaal snel ingeschreven. Vandaar dat t-mobile die dag ook alweer stopte met de inschrijving.
    Dus de meeste hebben online besteld, dus die gaan niet naar de winkel.:)

Bijdrager
    Lexis

Zeker geen toeval. T-Mobile moet de voorraad verdelen waarbij ze de enorme lijst van online/telefonische bestellers moeten afwerken, maar ook de T-Shops. Omdat er bij de T-shops relatief minder mensen t.o.v. het aantal telefoons op de lijst staan krijg je daar eerder je iPhone.

Bijdrager
    Pasav

Ik heb mijn 32GB zwart op 20 julie in t-mobilestore besteld in rotterdam. Nog steeds niks gehoord. Wel waren er twee amerikanen voor me zeiden ze. Nou weet ik heel zeker dat die niet voor me waren in de winkel op de 20e. Hoe bedoel je geen onder de toonbank lijsten … !!!!

Bijdrager
    LeonDemeijer

Werd net gebeld door T-mobile utrecht dat ze mijn iPhone 4 binnen hebben, heb m gecanceld. Heb ‘m vorige week tijdens de launch al gehaald bij Belcompany:D

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.