5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    mmmmichel

logo sponsors integreren in diavoorstelling?

hey, ik organiseer binnenkort een evenement en zou, op eenzelfde doek, sponsors en foto’s moeten projecteren.
    Nu is het zo dat de foto’s doorheen de avond worden toegevoegd aan de playlist.
    Uiteraard is het ideaal om te werken met iPhoto, dit zou ik ook willen doen.
    Maar hoe kan ik er voor zorgen dat bovenop mijn diavoorstelling ergens in een hoekje de logo’s van de sponsors afwisselen?

grtz en bedankt!:D

Moderator
    Night

Allereerst welkom op het One More Thing forum:)

Zoals ik lees wat je bedoeld, wil je eigenlijk 2 diavoorstellingen tegelijk afspelen; 1 met de foto’s en tegelijk 1 met afwisselend alle logo’s van de sponsors.

Dat kan niet alleen met iPhoto.

Misschien kun je eerst een diashowtje maken met de logo’s van de sponsors en die exporteren naar Quicktime en die Quicktime movie klein in de bovenhoek (in een loop) afspelen terwijl je de iPhoto slideshow laat lopen. Geen van beide kan echter fullscreen dan.

Bijdrager
    Magistic

Dit zou ideaal kunnen met Wirecast kost een paar centen, maar kan precies wat jij wilt en bij een beetje evenement kun je het van het sponsorgeld kopen.

Bijdrager
    palahala

Of een webbrowser in kiosk-mode? En dan een website maken die je scherm in de gewenste stukken verdeelt.

Bijdrager
    MacMartino

inderdaad, webpage maken die uit een database
    foto’s afspeelt (die database kan je dan blijven vullen) en logo’s die afspelen uit andere database

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.