11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    petehooke

Logo met link in handtekening

Hallo,

In mijn handtekening in mail staat een logo maar nu wil ik een link achter dit logo steken. Is er iemand die weet hoe dat moet?

Alvast bedankt voor de hulp, Peter

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    petehooke

Bedankt. Leuke tip maar dt lijkt toch niet hetgeen waar ik naar op zoek ben.

Bijdrager
    w1mster

Misschien heb je hier wat aan: http://matt.coneybeare.me/how-to-make-an-html-signature-in-apple-mail-for-high-sierra-os-x-10-dot-13/

Bijdrager
    petehooke

Het is best mogelijk dat die werkt, w1mster, maar ik bij stap 4 moet ik al passen. Zo moeilijk zeg….:-(

Bijdrager
    TheBigZ

petehooke op 15 februari 2018 om 07:21

Bedankt. Leuke tip maar dt lijkt toch niet hetgeen waar ik naar op zoek ben.

Misschien dat je dan nog even kunt uitleggen hoe precies jij je handtekening plus logo in je mail zet.  Je zou namelijk verwachten dat dit via een sjabloon gebeurt…

Bijdrager
    Frank007

Bijdrager
    petehooke

Het laatste bericht van Frank007 heeft mij op de goeie weg geholpen. Ik werk via de terminal maar ik gebruik wel de generator van https://www.hubspot.com/email-signature-generator omdat deze veel meer mogelijkheden biedt.

Mijn handtekening ziet er nu netjes uit.

Bedankt voor de hulp, allemaal!

Moderator
    Night

Ik zou alleen nog even het email-adres recht onder de rest zetten (dus met dezelfde ‘kantlijn’).

Bijdrager
    petehooke

Terechte opmerking, Night, maar dat ging niet in de signature generator.

Ik heb het dan maar zo opgelost:

Ziet er netjes uit, toch? En de link in het FB-logo werkt perfect!:-)

Gr. Peter

Bijdrager
    SvS

Fraai hoor. 👍🏼
    De vraag is wel of het in elke mailclient hetzelfde eruit ziet, dus zoals je het verstuurd hebt. Om deze reden doe ik alleen plain text onderaan.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.