8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    justi

Logo en naam Navigator…

Even een gedachtengang….
    Hoe is Apple aan de naam en logo gekomen voor Safari?
    Ik dacht misschien uit Project Builder, daar is het icoon voor navigatie bij de Preferences ook een kompas…
    Misschien mensen die deze gedachte delen of is het onzin? :P

Bijdrager
    Yves

Safari is een rechtstreeks gevolg van de codenaam “jaguar” die aan OS X 10.2 gegeven is. (denk ik:? )

Bijdrager
    lampje

Volgens mij is het meer dat je op Safari gaat in de internet jungle:)

Bijdrager
    Syndic

… en als je op Safari gaat moet je goed voorbereid zijn, en dat doe je weer door een Mac te gebruiken :D Of dwaal ik nu een beetje af :P

Bijdrager
    chonazz

kunnen we hiervoor geen mail naar apple zelf schrijven? want ik ben wel geintereseerd! wil het voor de andere (waar het ook niet vanzelfsprekend is) programmas ook wel weten!!!

Bijdrager
    chonazz

Maar ik vind het op safari gaan in de internet jungle geen slecht idee.. zou best wel eens kunnen!

Bijdrager
    Syndic

Apple heeft in het verleden zowiezo altijd wel geinige codenamen gebruikt voor nieuwe projecten, check maar ’s Apple History :D Columbus voor de eerste iMac, Quadra 800 » Fridge…

Bijdrager
    Beathoven

Cheetah was de codenaam van de eerste OS X versie. Die reeks hebben ze met 10.2 gewoon doorgezet met Jaguar en 10.3 is nu in ontwikkeling onder de codenaam Panther. (Panther schijnt trouwens deze zomer al uit te komen)

Normaal gesproken laten ze zo’n codenaam vallen en geven ze het definitieve product een eigen naam. Maar Jaguar is ook als definitieve naam erg geschikt. Je kunt het vergelijken met het automerk Jaguar… erg snel, zeer luxe en van alle gemakken voorzien! :D

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.